Whooooooops

49015

New member
Hey, effe snel een vraagje. Heb net mijn witte overhemden gewassen...met pen nog in het borstzakje. Nu zijn het geen witte hemden meer.

Waar kan ik die hemden kopen in Nederland? Ik heb ze tot nu toe altijd in Engeland gekocht, maar dat is een beetje ver weg tegenwoordig.

Cheers!
 
looool!!

Dat is lullig! De betere kleding zaken kunnen ze vaak ook wel bestellen.
In Haarlem zit ook een toko waar je uniformen kan bestellen, die hebben ze ook wel.

En anders idd de lHstop :D (misschien krijg je gratis 5 strepen er bij ;) )
 
Sommige C&A's verkopen ook van die piloten/politie/brandweer-hemden, ik denk een stuk goedkoper dan bij de LH-shop.

Een flesje bleek al geprobeerd?:593:
 
Bleeching is in progress! Weet niet of het gaat helpen, het was een ballpoint, dus van die dikke vieze drabberige inkt. :yeehaa:

Ik zal zeker checken of die vijfstrepenaanbieding nog geldt :D.

Enig idee hoe die Haarlemse toko heet?
 
Een smurf een smurf, ik zie een smurf......

Been there, done that...........

Het hele internet staat er vol mee. Transair pilotshop.
 
Thanks overload, je kunt ze inderdaad bestellen, en het makkelijkste zou zijn om ze gewoon uit Gatwick te halen, dan weet ik zeker dat de maat goed is. Maar ik moet zaterdag weer arbeiten, you see my problema? :D
 
Hahaha,

Dat is meestal de truc die ik uithaalde bij een nieuwe vriendin. Één keer de was opkloten en ik hoefde nooit meer de was te doen. Wel opletten dat het haar kleren zijn die je opkloot. :cool:
 
Wacht ff hoor, ik hoop dat ik t niet goed begrijp, maar hebben we het hier over het kopen van uniform overhemden in de betekenis van zelf betalen!?

Is dit na het betalen voor je type de volgende uitvinding?!
 
Heel goed Sander, Ja tegenwoordig kom je toch wat vliegers tegen met van die lelijke veter schoenen, veel te groot syntetisch hemd, stropdas van Hema kwaliteit en met de prachtige zwarte tennissokken!!! En niet te vergeten zonder die goede ouderwetse pet. Waar gaat het heen met het vak van vlieger? AUB collega's protesteer bij uw bedrijf en vraag voor die pet en voor het goede ouderwetse zomer en winter uniform en kleed u netjes aan. We zijn tenslotte piloten en niet Jan Lulletje van de AH!!!
 
Ik wil ook een pet :( Maar tsja, zit nou eenmaal niet bij ons uniform, en kan natuurlijk er moeilijk zelf een gaan kopen en daar mee rond gaan lopen.

Aan de andere kant, ik denk dat als we wel een pet zouden hebben ik hem in werkelijkheid 99% van de tijd toch niet dragen.
 
Last edited:
Zeg Fish, hou es op, heb wel genoeg betaald voor het uniform, dunkt me zo.
En dan krijg je niet van dat mooie Italiaanse stofje, maar, nou ja, iets anders...
 
Back
Top