Nu ook in Luxemburg... lage prijzen met Ryanhair

Nee scharen worden geleverd, de spiegels van 2mx2m moeten ze wel elke ochtend op de fiets meenemen.

En vergeet niet dat nu ook in Luxemburg klimaatneutraal geknipt dient te worden! De company mag dus de overgebleven haren niet meer achter op het plaatsje verbranden. Je moet dus na je shift met een zak vol naar het depot waar je bij aflevering een ontvangstbewijs meekrijgt met een aantal punten, proportioneel aan het gewicht van de geleverde haren. Die punten moet de company dan weer ieder jaar opvoeren bij de belastingaanslag. Van het geld zegt de overheid dat er CO2 compenserende bomen van worden aangeplant.
Voordeel is wel weer dat je punten tellen voor in je logboek!
Heb je eenmaal de linker stoel veroverd dan wordt dit allemaal voor je gedaan en mag je je spiegel op de zaak laten, scheelt een boel gesjouw.
Tja, Europa hè? Mot van Brussel.

:dozey:
 
Krijg nog eerder grijze haren op mijn hoofd dan erover te denken te gaan solliciteren. Ten eerste ben ik niet geknipt voor zo'n baantje en geen haar op mijn hoofd die erover denkt mijn spiegel mee te sjouwen (klimpercentage Moesdorf-Mersch >10%, ben geen Frank Schleck).

Kan al die lcc (low cost cutters) wel over één kam scheren, maar van die salarissen rijzen mij de haren te berge. Op een haar na had ik het wel gedaan, maar de dame achter de kassa had zoveel haar op de tanden dat ik bang werd. Toen heb ik de schaar in mijn cv gezet.

Maar ja, het concept is goed voor de consument, je wordt tenminste niet kaal geplukt.
 
Na de fotootjes te hebben opgehaald bij de hema, tezamen met gevulde koeken, stroopwafels en engelse drop, kwam ik weer langs ryanhair.

Toch nieuwsgierig even binnengestapt. Werd gelijk geholpen bij de balie. Of ik even wilde wachten, want er waren nog twee wachtenden voor mij en dan zou mijnheer de kapper helpen. Heb ik weer, lopen er tig dames rond.....

Geen wachthoek maar je gaat gelijk naar je zitplaats (free seating, reserveren niet nodig) en krijgt dan wat tijdschriften op je schoot. Koffie in plastic bekertjes maar niet voor mij, had het €18 eco pakket genomen. Misschien daarom.

Kreeg gelukkig op het laatste moment een waalse madam die mijn kapsel onder handen nam. Sprak nog een woordje duits dus kon ik gelukkig nog iets van mijn wensen duidelijk maken. Of het haar eigen schaar of van de salon was is me nog niet 100% duidelijk, het zag er allemaal prima uit verder. Ook mijn kapsel na afloop, zeer tevreden over het eindresultaat.

18 euro neergelegd bij het uitchecken, no hidden charges. Blijkt dat er nog twee filialen in Lux komen dus wie weet Superpilot.

Ze onderhandelen op dit moment met Schwarzkopf en Wella over de levering van shampoo. Daar kan goed gehandeld worden worden aangezien de huidige crisis in de shampoo-industrie.
 
Back
Top