Aandeel DA40

JC

Active member
Ik heb een aandeel in een DA40 te koop.
Dit aangezien ik bij Ryanair mag beginnen maar nog wel eerst mijn typerating mag ophoesten.

Dit is ook een mooie manier om goedkoop je PPL of IR brevet te halen, de kist is nl. volledig IFR certified. Ook zeer geschikt voor middel lange tripjes.

Zie www.nimbusair.nl of www.diamondflyers.nl

Graag geen discussie over het faillisement van Thielert, wel/geen diesel/tupperware etc. Oprechte vragen hierover mogen natuurlijk wel.Voor intersse kun je me PMen.

Groeten,

JC
 
is het nou wel of niet mogelijk om met 2pesonen zo'n participatie te kopen?
het is de bedoeling dat 2 personen ermee moeten kunnen vliegen en allebei de uren ervoor moeten kunnen schrijven.

grt RAH
 
Is niet mogelijk, iedere participatie is maar voor 1 persoon.

Dan is alles traceable, en als er dan iets mis is kan je er op aangesproken worden.

De Stichtings vorm werkt perfect, en dit is een van de redenen. Iedereen zorgt er voor dat hij of zij de kist in goeie staat en gewassen in de hangaar zet zodat de volgende weer lekker een mooie schone vliegbare kist heeft met Peut in de tanks.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Andre, Vraagje! Ik ken de performance ed van DA40 nl niet.

Stel je wilt met vier man weg en nog wat bagage. Lukt het dan met een volle tank?
 
FOLBERTS,

Nee dat kan niet, je kan hooguit met 3 man weg met volle tanks. Maar met 4 man, bagage en volle tanks kan je vergeten.

Net als bij bijna alle andere kisten trouwens! Een C172 160/180 en een PA28 160/180 lukt je dat ook niet bij mijn weten. Loskomen doen ze allemaal wel, als de baan maar lang genoeg is :grijns: En als er een beetje termiek is ga je het met een DA40 zeker winnen want het is een halve glider:grijns:

Maar het korte antwoord is dus NEE.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Uren op de teller is niet belangrijk. Na x uur moet de motor vervangen worden en daarvoor wordt per gevlogen uur geld gestort.

Airframe time: 1 kist is 2 1/2 jaar oud... 2e kist is iets ouder en 3e kist nog iets ouder.

Ja je leest het goed: je koopt 1 aandeel en je mag op drie kisten (niet tegelijk ;))vliegen.
Staat er 1 tech pak je de ander als die niet geboekt is. 1 * IFR, 2 * VFR.

Kosten: zie PM.
 
Back
Top