Brace 4 Impact
New member
Beste Airworkers,
Zaterdag 21 Juni a.s. heb ik PO1 van de KLS in Den Haag.
Vlieger worden is iets wat ik altijd al gewild heb maar nooit kon in verband met mijn brilstrekte +4. Echter, zoals wellicht bekend, zijn deze eisen onlangs verruimd. Op 6 mei jl. ben ik medisch gekeurd en ik ben thans in het bezit van een Class 1 Medical Certificate:
Echter, ik ben nu 34, mocht ik aangenomen worden bij de KLS en mocht alles in een keer goed gaan, zal ik 36 zijn zodra ik kan solliciteren.
Ik heb zweef- en motorervaring waaruit bleek dat ik een goede aanleg heb om te vliegen.
Vraag: weet er iemand of een opleiding tot verkeersvlieger volgen op deze leeftijd wel echt verstandig is? Zijn er mensen die op latere leeftijd nog direct na hun Ab Inito bij de KLM of ergens anders worden aangenomen of is dit echt onbegonnen gekkenwerk?
Ben benieuwd...
B4I
Zaterdag 21 Juni a.s. heb ik PO1 van de KLS in Den Haag.
Vlieger worden is iets wat ik altijd al gewild heb maar nooit kon in verband met mijn brilstrekte +4. Echter, zoals wellicht bekend, zijn deze eisen onlangs verruimd. Op 6 mei jl. ben ik medisch gekeurd en ik ben thans in het bezit van een Class 1 Medical Certificate:
Echter, ik ben nu 34, mocht ik aangenomen worden bij de KLS en mocht alles in een keer goed gaan, zal ik 36 zijn zodra ik kan solliciteren.
Ik heb zweef- en motorervaring waaruit bleek dat ik een goede aanleg heb om te vliegen.
Vraag: weet er iemand of een opleiding tot verkeersvlieger volgen op deze leeftijd wel echt verstandig is? Zijn er mensen die op latere leeftijd nog direct na hun Ab Inito bij de KLM of ergens anders worden aangenomen of is dit echt onbegonnen gekkenwerk?
Ben benieuwd...
B4I