Leeftijd

In ieder geval wordt een jonkie automatisch ouder dus snap het gezeur niet...heb tot nu toe een ouder iemand niet jonger zien worden

Maar daar gaat het gezeur ook niet over, kijk als ik 4 jaar moet wachten op een baan omdat men me nog te jong vind,,,, heb ik een probleem!
 
En als je te oud bent kan je wachten tot je staatspensioen
LB....als de markt niet aanneemt (ervaring mee na 11/9) dan moet je er rekening meehouden dat je sowieso moet wachten
 
Over het algemeen zitten er meer ''jonkies'' op de NLS dan op de KLS volgens mij.

Maar even over leeftijd gesproken. Hebben de ''jonkies'' überhaupt wel nagedacht over hoe de luchtvaart over ruim 2 jaar in elkaar steekt. Ik zie het somber in als ik kijk naar de situatie in Amerika, de alsmaar stijgende olieprijzen. De economie in Amerika waait vaak over naar Europa. En dan ben je 20, je hebt je brevetten en dan begint het echte werk pas! Een selectie van een school is in mijn optiek vaak meer een soort van illusie. Als het slecht gaat met een school, dan nemen ze ongeacht je geschikt of niet geschikt bent toch wel aan om zo aan hun centen te komen. Als ik jullie was, zou ik gewoon eerst een HBO of WO gaan halen. Je wordt er breder door ontwikkeld, je hebt een backup-plan en veel risico's kun je vermijden. Mocht er over 2 jaar een crisis zijn, dan heb jij je HBO of WO papiertje nog en kun je alsnog je schuld afbetalen en ondertussen honderden brieven opsturen.

Ik denk dat programma's als Airline pilot and management nog niet zo heel verkeerd zijn om nu te kiezen ;)
 
Ik denk dat als je bang bent om een riscotje te nemen piloot niet het geschikte beroep is voor jou...
natuurlijk zit er misschien nu een ciris aan te komen,, maar zo kun je eeuwig door gaan..
De luchtvaartsector schommelt volgens mij nou enmaal en je zal daarbij in het begin een beetje geluk moeten hebben
 
Back
Top