Bijbaantjes

Hallo allemaal,

Ik heb vrije tijd te veel en geld te weinig :D. Wellicht weet iemand een leuk bijbaantje voor 1-2 dagen per week. Iemand ideeen?

gr

Q

Q-nimbus... :nicethread: :naund:

Dit kan je krijgen vriend...

pd_spank_071128_ms.jpg


BTW: Heb je PM gelezen. It's called ID90. I suggest you get one. Tot snel.
FD
 
Voor zover ik weet wordt bij de Klem vliegende bijbaantjes niet gewaardeerd, of ben ik verkeerd geinformeerd?

Anders leren ze nog echt vliegen ook......hahahaha

Anyhow, ik ben al enige tijd geldverstrekker via het internet aan individuen tegen een procentje van rond de 15 tot 21.
Tjakkaaaaaa...............

Mijn andere bijbaantje is thuis zijn en genieten!!
Werken kan je nog je hele leven
 
My dear T&G,

Enige tips, betere security dan de beurs ?, ook toepasbaar in good ol Europe, alles beter dan 6% via de bank :D
 
Het is en blijft een risico, just so you know!!
Tot op heden alleen maar goede ervaringen en ik leen "pretty aggressive"
Geen idee of je het vanuit Europa kan doen, maar ik doe het via www.prosper.com
 
Heb vroeger ook een periode taxi gereden 2 dagen in de week, hardstikke leuk heb je toch een heel klein beetje gevoel van vrijheid.

Moet je tegenwoordig geen taxi-bewijs hebben? Het lijkt mij inderdaad wel een leuk bijbaantje, maar ik weet niet of dat eerst zo'n taxi-bewijs halen wel waard is.
 
Moet je tegenwoordig geen taxi-bewijs hebben? Het lijkt mij inderdaad wel een leuk bijbaantje, maar ik weet niet of dat eerst zo'n taxi-bewijs halen wel waard is.

Ga er maar vanuit dat als iemand een vliegbrevet kan halen, het taxi-bewijs niet zo'n probleem zal zijn. :D

Zelfs ik kon 'm halen. :grijns:
 
Ik heb gereden in de 2001 -2002 toen hoefde dat nog niet , je moest alleen een chauffeurspas hebben, ik wist niet dat je nu examen moet doen ? Zal wel niet erg moeilijk zijn, ik bedoel de gemiddelde taxi-chauffeur moet het kunnen halen
 
Back
Top