Waar is dit restaurant ?

Heel eerlijk, ik ben er niet geweest. (net zoals in die vorige van Art) Maar zoals jezelf in je 1e post zei, google is your best friend.:)

Ach komt ervan als de rest van mn crew uiteindelijk allemaal op tijd willen slapen, geen bar en wel internet, dan doe ik dit maar, kills the time :niet_bli:
 
Jawel, Shockcooling heeft weer the floor.

(misschien kan hij hier een klein cursusje geven, hoe hij dat zo snel gegoogled krijgt bijv.)

Cheers
Art
 
Nou hierbij eentje die voor velen bekend moet zijn. Ben er zelf al te vaak geweest, maar blijf er graag terugkomen om te eten en te vliegen.

 
Last edited:
Winningen/Koblenz?

Lekker bumpy daar als de wind een beetje uit het zuidoosten komt! Het landen is net als op een aircraft carrier daar het veld op een heuvel ligt.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Nu maar even een zelfgemaakte foto die nergens op internet staat, zodat er niet snel gegoogled kan worden. Kon nog wel eens even gaan duren ben ik bang.



Succes!!!

:radar: André :radar:
 
Eclipse heeft gewonnen!!!

Mag ik vragen hoe je er achter gekomen bent?

The floor is yours!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Veel tijd + plaatjes kijken van alle (GA) vliegvelden (hoeveel zijn het er eigenlijk) in Duitsland mischien? Want dat het in Dld is, was wel duidelijk.
 
Niet veel plaatjes kijken. Ben er geweest! Ik maak geen foto's van restaurants. Vlieg er gewoon heen. Maar ik bespeur dat LOKO graag "the floor"heeft. Dus bij deze. LOKO kom op....
 
Heren,

Je kon in de adres header al zien dat het om Duitsland ging want de filenaam was duitslandtrip284tm35 dus daar hoefde je geen Sherlock Holmes voor te heten.

Het veld is SUPER, we waren eerst van plan om te gaan overnachten op Friedrichshafen maar omdat er een beurs was waren daar alle hotels volgeboekt. Dus toen maar naar Mengen/Hohentengen.

Ik kan het iedereen aanraden! Een mooi veld, heel gastvrij en een super hotel op het veld. Klik maar op anderstaande link.

Airport Hotel Mengen

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top