Vrouwelijke piloten Hot or Not?

Vrouwelijke piloten Hot or Not?

  • Hot

    Votes: 48 59.3%
  • Not

    Votes: 33 40.7%

  • Total voters
    81
  • Poll closed .
Hoezo mag/kan ik iets uitleggen (da's een beetje aggressief) je had met een smillie kunnen anwoorden, he god eindelijk iemand die neutraal is, het met me eens is, die het voor niet mannelijke piloten opneemt.

Ik neem het niet op voor mijn vrouwelijke collegae, why should I, dat kunnen de vrouwen onder ons veel beter dan ik dat ooit zou kunnen. Ik ageer tegen de banale eendimensionale 'inhoud' van dit topic, zeker als je die poll erbij houdt. Nada mas i nada menos.

Does that clarify a thing or two? Ik zeg niks nieuws hopelijk.
Agressief? Krenken? Korte lontjes? Sweat Dreams? Ik zou dat laatste maar niet te vaak tegen je Engelse collegae zeggen, Mann oder Weib. Ze zullen denken dat je wat van ze wilt! :D
 
Mijn nichtje van vier kan hier op airwork ook een poll openen over babyvoeding. Doesn't say much!

:D

Maar nu ben ik toch benieuwd wat jij denkt dat het bestaan van deze poll zegt over de luchtvaart!
 
vrouwen in de luchtvaart.. Tja iemand moet de koffie toch serveren.. (Vet grapje, min of meer)

Maar het is toch prima dat de vrouwen in de cockpit zijn. Maar zoals een vorige poster al zei: "niet positief discrimineren" want dat is dan ook niet nodig.

Groetjes!
 
Mijn nichtje van vier kan hier op airwork ook een poll openen over babyvoeding. Doesn't say much!!

Dat is waar, ik ga er alleen vanuit dat de meeste mensen eerlijk zijn over hun brevetten/uren/typeratings. De reacties op de poll zouden dus iets kunnen zeggen, het bestaan ervan idd minder.

:D

Maar nu ben ik toch benieuwd wat jij denkt dat het bestaan van deze poll zegt over de luchtvaart!

Misschien dat het een beetje een conservatief wereldje is?
En misschien ook dat het een wereldje is waar het erg belangrijk is om alles op de correcte manier te formuleren;)
 
En misschien ook dat het een wereldje is waar het erg belangrijk is om alles op de correcte manier te formuleren;)

:D Zo bedoelde ik het ook weer niet ;)

Maar goed, je snapt wat ik wel bedoel. Wat de uitslag betreft van de poll, ik heb daar zo mijn twijfels over. Maar dat wordt weer zo'n welles-nietes-verhaal, zo van 'ik ken niemand die iets tegen vrouwen heeft, behalve eentje dan, maar die heeft overal iets tegen'. Mijn mening mag duidelijk zijn.

Een tijdje geleden hadden we ook dit topic:http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=6910&highlight=vrouwen
 
@49015

je mening is idd duidelijk en ik denk dat je voor een groot deel gelijk hebt.

Ik denk trouwens ook dat verschillen tussen mannen en vrouwen niet alleen maar in uiterlijkheden zitten, maar dat vrouwen en mannen ook psychologisch van elkaar verschillen. Het gevolg zou kunnen zijn dat een gemiddelde man misschien geschikter of minder geschikt voor een bepaald beroep is dan een gemiddelde vrouw.

Maar uiteindelijk moet een vrouw bij een airline de zelfde selectie doorlopen als een man en mag je er dus vanuit gaan dat iedereen die in de cockpit zit geschikt is om daar zijn of haar taak uit te voeren. (Tenzij er positief gediscrimineerd word.)
 
Agressief? Krenken? Korte lontjes? Sweat Dreams? Ik zou dat laatste maar niet te vaak tegen je Engelse collegae zeggen, Mann oder Weib. Ze zullen denken dat je wat van ze wilt! :D

Gaaap, lees je eigen teksten er eens op na, denk 's na wat je eigenlijk zegt en vooral hoe je het zegt in relatie tot een post waarop je zo lekker hollands direct reageert,

En wat betreft die zoete dromen, I have to love you en leave you.......bye

misschien een cursusje "how to live as a dutchman in Britain?" kan je nog wat meer neutrale uitspraken oppikken :angel:

ze willen een hoop van mij behalve wat je suggereert :kiss:
 
Last edited:
Foker52, je schreef dat je me niet wil krenken maar...je wenst me succes... Ik heb geen flauw idee waar dat allemaal op slaat, toen niet en nu nog steeds niet.

Dus nogmaals, kun je asjeblieft aangeven wat jou stoort aan mijn tekst, want hier kan ik echt niet veel mee.

mvgr
 
Aangezien je niet echt kan kolven op grote hoogte lijkt borstvoeding me een no go! But what do I know, I'm not a woman.

Nu jij weer Putty!
 
Back
Top