divorce corner

6

676$

Guest
Hoeveel BB collega's zijn gescheiden of zijn er mee bezig?

Ondergetekende zit er midden in. Dacht dat ik er nooit doorheen zou hoeven gaan, maar ja hoor, scheiding nr. 1 staat voor de deur. Nog 2 te gaan, en ben een echte piloot.

Echt een drama, en gun het niemand. Je kan maar zoveel hebben van iemand die geestelijk ziek is. Kun je nog zoveel van iemand houden.

Kan alleen maar God op mn blote knien danken dat ik geen kinderen heb.

Beetje triest dat ik vrolijk meewerk aan het cliche imago van piloot maargoed.

Wil iemand zn gevonden wijsheid nog kwijt hier aangaande bovenstaande? ben een newbie wat dit aangaat...

Lemme tell ya though, it fucking sucks...

FD
 
FD,

Ik heb ook geen ervaring hiermee, ik kan je alleen veel sterkte wensen, dat doe ik dan ook bij deze !
 
Nope... ook geen ervaring mee FD, maar inderdaad... dit zuigt bigtime.
Sterke dude!
 
FWIW.... 81% procent van mn collegas is gescheiden ,Heel wat zijn aan de 2e leg begonnen.

vrouwen vinden het initieel leuk om met een vlieger om te gaan, en dan slaan ze ineens om, ben je nu alweer weg, je flrt teveel met anders vrouwen, wie is dat vrouwtje wat naar je lacht.. het houd niet op!!

je wenst het niemand toe, 1 van mn collegas was captain geworden, komt als captain voor het eerst thuis. zn vrouw feliciteerd hem en geeft hem de echtscheidingspapieren!!!!
hij werd effe gek kon 700.000 pounds af tikken
we hebben nog geprobeerd om geld in te zamelen om dat mens de eeuwige jachtvelden in te helpen, maar dat vond ie toch niet echt de oplosiing!!

ik heb nog steeds mevr Kliko nr 1, volgen jaar 10 jaar geringd:passed:

anyway FD, good luck buddy
 
Zuur, maar even een praktisch puntje.

Advocaten en mediators hebben vaak van juridische zaken verstand, maar op financieel gebied, is hun kennis vaak beperkt. Dus indien van toepassing, goed je financiele situatie laten doornemen, om ook niet nog eens een fiscale claim te krijgen!

Succes!