divorce corner

6

676$

Guest
Hoeveel BB collega's zijn gescheiden of zijn er mee bezig?

Ondergetekende zit er midden in. Dacht dat ik er nooit doorheen zou hoeven gaan, maar ja hoor, scheiding nr. 1 staat voor de deur. Nog 2 te gaan, en ben een echte piloot.

Echt een drama, en gun het niemand. Je kan maar zoveel hebben van iemand die geestelijk ziek is. Kun je nog zoveel van iemand houden.

Kan alleen maar God op mn blote knien danken dat ik geen kinderen heb.

Beetje triest dat ik vrolijk meewerk aan het cliche imago van piloot maargoed.

Wil iemand zn gevonden wijsheid nog kwijt hier aangaande bovenstaande? ben een newbie wat dit aangaat...

Lemme tell ya though, it fucking sucks...

FD
 
FD,

Ik heb ook geen ervaring hiermee, ik kan je alleen veel sterkte wensen, dat doe ik dan ook bij deze !
 
Nope... ook geen ervaring mee FD, maar inderdaad... dit zuigt bigtime.
Sterke dude!
 
FWIW.... 81% procent van mn collegas is gescheiden ,Heel wat zijn aan de 2e leg begonnen.

vrouwen vinden het initieel leuk om met een vlieger om te gaan, en dan slaan ze ineens om, ben je nu alweer weg, je flrt teveel met anders vrouwen, wie is dat vrouwtje wat naar je lacht.. het houd niet op!!

je wenst het niemand toe, 1 van mn collegas was captain geworden, komt als captain voor het eerst thuis. zn vrouw feliciteerd hem en geeft hem de echtscheidingspapieren!!!!
hij werd effe gek kon 700.000 pounds af tikken
we hebben nog geprobeerd om geld in te zamelen om dat mens de eeuwige jachtvelden in te helpen, maar dat vond ie toch niet echt de oplosiing!!

ik heb nog steeds mevr Kliko nr 1, volgen jaar 10 jaar geringd:passed:

anyway FD, good luck buddy
 
Zuur, maar even een praktisch puntje.

Advocaten en mediators hebben vaak van juridische zaken verstand, maar op financieel gebied, is hun kennis vaak beperkt. Dus indien van toepassing, goed je financiele situatie laten doornemen, om ook niet nog eens een fiscale claim te krijgen!

Succes!
 
Ben gewoon direct maar aan nummer 2 begonnen en de eerste overgeslagen...lekker jong en naief....en huwelijkse voorwaarden

Succes ermee...ik houd Miss September wel warm voor je
 
Klote FD! Wat FOLBERTS al zegt is inderdaad een goeie opmerking. Wandel ff een notariskantoortje binnen.

Je wenst het inderdaad niemand toe. Heb zelf 2 jaar lang een LAT-relatie gehad en daaruit is ons zoontje gekomen. Mijn vrouw stelde me de optie óf een eind aan de relatie óf ik ga naar Frankrijk. Tjaa, ben naar Frankrijk gegaan met veel geluk en nu hebben we al twee zoontjes van 3 en 1 en we zijn gelukkig getrouwd. Als piloot moet je inderdaad een meissie vinden die begrijpt dat vliegen je passie is en dat je nou eenmaal veel van huis wegbent. Heb wel eens meegemaakt op een nachtstop dat de captain telkens werd gebeld door zijn vrouw om er zeker van te zijn dat hij ging slapen en alleen in zijn kamer zat. Deze beste man had het al 20 jaar meegemaakt en had ter plaatse definitief een einde aan de relatie gemaakt. En de terugweg alleen maar vloeken..... :snore:
 
Geldt het trouwens niet in Amerika dat je minimaal 2 jaar niet meer bij elkaar gewoond moet hebben als je de scheidingspapieren kunt ondertekenen danwel aanvragen? Dacht ooit zoiets gehoord te hebben ofzo.
 
Last edited:
Frenchman -

Nee, different state laws from state to state. Part of what you are sayin' makes sense so I know where you are coming from. Maar nee, in de staat waarin ik getrouwd was, en gewoond heb (andere staat) met mn echtgenote gelden die regels (gelukkig !!!) niet...

Bedankt for the replies mannen.

FD

Still though, being 24 and being in the middle of your first divorce is fucking sad.
 
Last edited:
Procederen in the States "sucks". Sterkte FD en kijk of je een geschikte familierecht advocaat in de handen kan nemen. Zodra de rechtbank ter sprake komt heeft een mediator geen zin, dan heb je een pitbull nodig!

Les voor de volgende keer: Huwelijkse voorwaarden tot in detail laten regelen. Wil de echtgenoot in spé dit niet, dan is het makkelijk. Doei doei! (maar ja achteraf kletsen is altijd makkelijk)

Nogmaals sterkte
 
Kl*te voor je man :bwah:

Als ik jou was zou ik alles opschrijven wat er gebeurd is, en daarnaast vooral je gevoel zetten. Alle keren dat je je hebt opgeofferd heb je dat voor háár gedaan. Geen enkele rechter kan om een opmerking heen als: "ik heb haar jarenlang verzorgd (met bewijs), en nu gebeurd er dit. Hoe denkt u dat ik me voel?" Je hoeft niet eens het antwoord te geven, dat doen zij zelf wel (werkt het beste).

In andere gevallen, mocht je jezelf moeten verdedigen: blijf de zaken die je over wil brengen herhalen, herhalen, herhalen. Vertel het tegen de rechter, tegen de advocaat, tegen je ex, tegen het publiek, maar blijf het herhalen. Het is heel stompzinnig, maar veel mensen snappen het dan pas.

Hope this helps...
 
FD -

Ik vind dit echt fucking erg voor je. Zoals ik je verhalen hier op Airwork lees, heb je al alle shit over je heen gekregen voor waar je nu bent. Dan komt dit ''agitation connarde'' om de hoek kijken. Dit gun je echt niemand.

In Amerika is het rechtssysteem ook zo krom als ik weet niet wat, maar als ik zo je verhaal lees hier op het board, denk ik dat je wel een goede kans maakt om de jury te overtuigen. Ik denk dat als je echtgenote aan de drugs heeft gezeten (wat nogal een gevoelig onderwerp is binnen Amerika), de jury niet meteen partij voor haar gaat kiezen.

Als echtgenote hoor je jouw gedrag eigenlijk te waarderen! Ik denk dat er weinig mannen zijn die jouw voorbeeld volgen en ik vind dat je trots op jezelf mag zijn FD :)
 
Ik hoorde dat ze in Engeland geen huwelijkse voorwaarden erkennen, dus alles mag door twee worden gedeeld. Dus niet onder Engels recht trouwen.

Verklaard wel waarom die lelijke Engelse kerels toch vaak met een lekker ding thuis komen :biertje:
 
Back
Top