NLS AI0807

Ik heb mijn financiering inmiddels rond via MAC-Finance. Het kan nog echter wel een dikke maand duren voordat hij 100% rond is aangezien de afwikkeling om de een of andere reden erg lang duurd bij de banken. Mijn ouders hebben volledig borg moeten staan. Er zijn volgensmij wel andere scenario's mogelijk mochten je ouders niet borg kunnen staan voor zo'n bedrag. Bijvoorbeeld dat ze voor een bepaald percentage borg staan. Maar volledige vrijstelling van borg is er voor zover ik weet nog niet bij de NLS.
Ik heb me laten vertellen dat dit binnenkort wel gaat veranderen; maar de NLS en MAC-finance zijn nog in onderhandeling met de banken. Je kunt het beste even contact opnemen met MAC-Finance; zij kunnen je er meer over vertellen. Laterrr
 
Hey Leon, heb je gewoon een afspraak gemaakt met iemand van MacFinance en het zo in een keer geregeld of heb je nog meer dingen moeten doen? Ik ga zo ook even bellen voor een afspraak denk ik.
 
Als je ze belt maak je in principe een afspraak met David Schipper. Ze sturen je dan een mail met een checklist van gegevens die je mee moet nemen. Bij MAC-Finance wordt dan alles voor je uitgelegd, welke mogelijkheden er zijn, aflossings-constructies etc. etc.
Als alle gegevens compleet zijn gaan ze de financiering aanvragen bij de bank. Ook de verzekeringen die je moet afsluiten komen ter sprake. Het is wel even belangrijk dat je tijdig een afspraak maakt want; voordat het rond is met de bank kun je zo een paar maanden verder zijn.
 
hallo allemaal ;)

ik zal me eerst maar even voorstellen...
ik ben Steven de Vet, 18 jaar...
En ik woon in Lichtenvoorde...
op 3 maart heb ik de selectie gedaan van de NLS, en op 11 maart heb ik te horen
gekregen dat ik door de selectie was :) Vet blij natuurlijk :p
En ik mag ook in juli beginnen :)
vet veel zin in! ....
8 april komt een mannetje hier voor de finaciering...
22 april medische keuring.....

ondertussen ook al aan t zoeken voor een kamer op de opaallaan (mooi dicht bij school)

maarja..ben dat dus allemaal aan t regelen.. en dan kan ik in juli beginnen ;)
 
Hi guys!

Ik ben ook bij de juli klas ingedeeld (of is het de 0806 klas?! ;) ) mits ik natuurkunde en de medische keuring haal en financiering geregeld is, natuurlijk...

Ik heb er ook heel veel zin in. Tot nu toe lijkt het een leuke groep. I can't wait to start!
wings.gif


Ik heb mezelf ook bij de hyves groep toegevoegd (pending permission).
 
Last edited:
Heey Angelique, welkom in de juli klas! Ik zag net inderdaad dat je je had aangemeld op de NLS Hyves. Ik heb je gelijk even geaccepteerd, dus je bent nu daar ook volwaardig lid :)
Trouwens, ik kreeg een brief binnen dat we 30 juni al starten met de opleiding! Bij de aannamebrief die bij mijn testrapport zat stond dat we pas eind juli zouden beginnen. Ik vind het alleen maar beter dat we al eerder starten :p
 
Ja, dat briefje heb ik ook gekregen. Ik vind het niet erg om eerder te beginnen, alleen gaat mijn vakantieplanning niet meer door. Maar ja... Als piloot gaan wij straks elke dag op vakantie.
jkam.gif
 
That's right... Leuk dat je ook in NLS0807 zit Angelique! Moeten binnenkort snel wat afspreken met zn allen :D Laterrr
 
Hoi Leon,
Ja idd, we moeten wat leuks doen na natuurkunde. Shoppen?!
lol8.gif


Zo te zien (op je hyves) ken jij wel de leuke plekken, Leon?
rayof.gif
 
Hallo allemaal,

Ik zit ook in de klas AI0807

Ik ben Nils Holdrinet, 20 jaar, woon nu nog in Schiedam, maar ik ga zeker in Hoofddorp op kamers.

Ik heb zoals veel op de NLS het eerst bij de KLS geprobeerd, maar daar helaas (nja helaas, van wat ik gezien heb lijkt de NLS me leuker) bij de GVSS afgevallen.

Ik moet alleen nog vrij veel regelen, gezien ik eigenlijk in januari pas zou beginnen. Dus ik moet vrijwel alles nog, medical, finaciering regelen en een kamer.

ps. heb me ook bij de hyves aangemeld!
 
Hey Nils, goed dat we je bij ons clubje van AI0807 kunnen voegen!
Ik zal je ook even accepteren op hyves. Oeh, je mag trouwens wel vlug zijn met je medical en de financiering, dat kan soms wel even duren...Succes in ieder geval met je voorbereidingen! We spreken elkaar!

Groeten Robbert
 
Jah idd, medical is eigenlijk al geregeld, die heb ik op 15 mei, financiering staat ook al een afspraak voor, dus dat komt allemaal wel goed
 
Zeg, wie van jullie gaat er eigenlijk op kamers in Hoofddorp? Van Steven las ik t hier, maar zijn er nog anderen.

Ik heb via de NLS een urgentie verzoek ingediend bij de DUWO (woningcorporatie), gezien ik me nog niet had ingeschreven en nu toch op vrij korte termijn een kamer nodig heb. Ik zit nu alleen te twijfelen waar ik zal gaan, op de Opaallaan natuurlijk, maar welk gebouw? Ik zou natuurlijk wel het liefste bij mensen van de NLS willen zitten en als het even kan bij mensen uit de klas.
 
Back
Top