Droomwoonplek / Huidige werkelijkheid.

Gewoon goed uitgehongerd die kant op gaan!;) Denk dat :radar: André :radar: ook wel oren heeft naar een tripje naar Italië gecombineerd met bier en BBQ!:biertje::kerst: (En als we ff goed adverteren waarschijnlijk nog wel een heleboel meer! )
 
Hhahahahaa,

Mijn God... zo zie je maar weer.... Er is altijd wel iemand die weet wat je daar uitgespookt hebt....

Op een gegeven moment hadden we in Lonato ons appartement..... dus jah ik ken de boel er wel......

Bergamo is idd lekker in de buurt, wij vlogen destijds nog met Trans naar Linate.

Ciao a domani

ElStevo,



Dan MOET je de GENUX in Lonato wel kennen! (tegenwoordig DEHOR) Kerel, daar heeft de Klu, of beter, haar personeel de omzet jaren lang lopen verdubbelen.

Of was jij zo'n foute vent die continue in de SestoSenso of de Biblo zat, beetje de maffia chickie's uitchecken:cool:

Dat zijn trouwens wel leuke locatie's om een keer een Airwork borrel te houden. FF via Ryanair tickets boeken voor €20.- all inclusief en dan op naar Bergamo, wat een kleine 30 minuten rijden is naar Desenzano en KNALLEN maar.

Kunnen Overload, Onassis, Lear999wa en JoostenF lekker gratis mee op de jumpseat. (zijn er wel zoveel jumpseats in een FR kist?)

Kan FD daar eens laten zien wat ie waard is, met iets dat ook de moeite waard is! :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
El Stevo, com stai?

Als je mij nou gewoon 767 leert vliegen, rol ik bij Neos naar binnen. Woon ik in een appartement aan het gardameer, en mag jij gratis langskomen, hoor ik een deal?

A domani
 
El Stevo, com stai?

Als je mij nou gewoon 767 leert vliegen, rol ik bij Neos naar binnen. Woon ik in een appartement aan het gardameer, en mag jij gratis langskomen, hoor ik een deal?

A domani

Met de prijzen van die drank daar.....ben je nooit meer fit to fly
 
El Stevo, com stai?

Als je mij nou gewoon 767 leert vliegen, rol ik bij Neos naar binnen. Woon ik in een appartement aan het gardameer, en mag jij gratis langskomen, hoor ik een deal?

A domani

Mio tuta bene grazie e tu?

Vlieg geen 767 meer hahahahahahahah

Groeten Steef
 
Yo,

Een ex-collega van me is getrouwd met iemand uit de buuurt van Lonato (die werkte destijds op Brescia).

Vraag me af waarom ze er nog steeds niet voor gekozen hebben om daar te gaan wonen. Ik was altijd redelijk anti Italie, maar na die tijd daar, zou ik me denk prima kunnen nestelen..... haha

Maar Neos is niet zo'n hele goede werkgever heb ik ooit begrepen van een Neos crew in Cuba...

Groeten Steef
 
Ik zit lekker naar muziekje uit "The Sound Of Music" te luisteren en kan nog steeds niet begrijpen dat Viper het land van de walsen, adieu's en de edelweiss verlaten heeft voor een land als Nederland...

hallstatt-austria-large.jpg
 
Huidig: Après Paris

Droom: La Reunion

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=TD7wv13-t0s&feature=related[/YOUTUBE]
 
Huidige: Tax paradijs Luxemburg

Droom; tropisch eilandje zonder tax, hutje op het strand en Grumman Goose in de voortuin euh voorbaai om de bananenoogst naar de bewoonde wereld te zenden.
 
Back
Top