KLS Selectie PO1 - deel 2

Ik heb selectie gedaan voor de Luchtmacht, maar toch wil ik nog ff iets hier kwijt. Bij onze PO-1 had je ook een test met 60 vragen. Hiervoor kreeg je 17 minuten en 44 seconden de tijd. Bij vraag 53 was bij mij de tijd om. Ik dacht dus dat ik voor deze test gezakt was. Dit was niet het geval. Ze kijken naar snelheid en nauwkeurigheid, en je hoeft niet per se alle vragen gemaakt te hebben...

Dat is dan misschien bij de luchtmacht, maar bij de KLS selectie is wel degelijk het geval dat de vragen die je niet hebt fout worden gerekend.
 
Dat is dan misschien bij de luchtmacht, maar bij de KLS selectie is wel degelijk het geval dat de vragen die je niet hebt fout worden gerekend.

Daar moet ik het helaas mee eens zijn. Bij de luchtmacht is het dus duidelijk anders.
Als je tijd bijna om is, GA DAN GOKKEN! Vul in ieder geval iets in, ook al heb je 75% kans dat het fout is. Zo heb je in ieder geval nog 25% kans dat het goed is, anders is hij gewoon fout.
 
Ik zat in de middelste kolom 2de tafeltje van voren, en dan links. Naast een wat oudere kale man. Ik gok dat die kale man On Behave is, want de desbetreffende persoon was ook pas bij vraag 32 toen het belletje ging!

@ Rippie

Die persoon was niet On Behave, maar dat was ik. Deze "wat oudere man" is overigens pas 24. :grijns:

Was in ieder geval niet de enige die zich bij de eerste oefening lelijk vergist heeft in de tijdslimiet. Overige opdrachten overigens wel ruim binnen de tijd af kunnen krijgen. En nu net als de rest wachten op de uitslag.

Greetz
 
@ Rippie

Die persoon was niet On Behave, maar dat was ik. Deze "wat oudere man" is overigens pas 24. :grijns:

Was in ieder geval niet de enige die zich bij de eerste oefening lelijk vergist heeft in de tijdslimiet. Overige opdrachten overigens wel ruim binnen de tijd af kunnen krijgen. En nu net als de rest wachten op de uitslag.

Greetz

wat is er mis met "oudere" mannen ;) ?! even met iets meer hoofdletters, maar ben PAS 25. Dan houden we het gemiddelde een beetje omhoog ;)
 
Vergeleken met mij is iedereen een wat oudere man Thijs, no offence hoor. Je zag er nog geweldig uit voor je 24ste! :kiss:
Ben benieuwd, iedereen morgen van 1 tot 6 aan zijn/haar telefoon gekluisterd!
 
Ik ben 17, dus inderdaad zeker niet de oudere man ;)

Het word nu toch wel een beetje spannend, als de puntentelling bij de ruimtelijk inzicht test 1 fout 1 punt is zal ik wel gezakt zijn. Als de telling iets gunstiger is ben ik denk wel door.
Morgen ga ik van 5 tot 6 zwarte piet spelen, dus hoop dat ze een beetje vroeg bellen!
 
Net het telefoontje gehad; ik mag door naar PO2!!! :D
Super blij, vooral omdat ik nogal wat twijfels had over het ruimtelijk inzicht omdat ik daar nog wat moest gokken.
15 december ga ik, meerdere die dan naar PO2 gaan?
 
Yee! Ik ben door. Hoewel het tijdens PO2 schijnt te worden besproken heb ik gelijk gevraagd naar m'n scores en volgens mij mag ik niet ontevreden zijn: Figuurreeksen 6, Analogieën 6, Technisch 9, Ruimtelijk 7, Rekenkundig 8. 60 (!) van de 75 (!!!) van afgelopen vrijdag zijn door.

Edit: ohja, de 20ste december ga ik. De 17de was er ook nog plek, maar dat laat m'n rooster niet toe
 
Gefeliciteerd!

Ik heb mijn resultaten nog niet, had ze inderdaad wel kunnen vragen. Maar ik zie ze dan met PO2 wel.
60/75 die door zijn klopt precies met het percentage wat in de kennisbank staat(80%), kijken ze echt naar de 24 punten grens of selecteren ze gewoon de beste 80%?
 
Het zou in mijn ogen vreemd zijn als ze echt mikken op die 80% en zolang we geen onderbouwde argumentatie hebben om anders aan te moeten nemen ga ik er vanuit dat het een toevalsbevinding is :)
 
Lijkt mij ook het meest logische, ik zat er zo even aan te denken omdat het wel erg toevallig is, en ook omdat ik wel is zie dat er mensen met minder dan 24 punten door mogen.

Nu ga ik me inlezen in het PO2 forum! ;)
 
Ook ik heb een positief telefoontje mogen ontvangen. Had ook mijn twijfels over het ruimtelijke inzicht, maar dat is toch nog wel aardig gegaan.

Ik heb po2 op 23 december.

greetz
 
Thijs_83: Ik zit ik ook ingedeeld op 23 december, als ik PO1 de dag daarvoor haal!! Dus ik hoop dat we elkaar zien!!
 
Jaaaaa! Ook ik ben door naar PO2. Ik mag 10 december al opdraven. Gefeliciteerd allemaal. Een vriend met wie ik was heeft het helaas niet gehaald, dus dit keer geen 100% score.
 
Back
Top