Medische keuring

Bij de luchtmacht doen ze wel een allergie test, maar bij een burgerkeuring heb ik het nog nooit gezien.

Nee ze hebben mij nooit gekeurd op allergie maar is wel onderdeel van vragenlijst die je in moet vullen toch? Heb wel nog even met de doc moeten praten over mijn huisstofmijt allergie, kan me voorstellen dat sommige allergieen wel een issue kunnen zijn
 
Nee ze hebben mij nooit gekeurd op allergie maar is wel onderdeel van vragenlijst die je in moet vullen toch? Heb wel nog even met de doc moeten praten over mijn huisstofmijt allergie, kan me voorstellen dat sommige allergieen wel een issue kunnen zijn

Ik had even gekeken op aeromed.nl en daar stond dat hooikoorts is toegestaan voor de medische keuring en verkoudheid ook, mits je je oren kunt klaren. Dus ik hoef me geen zorgen te maken. En trouwens..de verkoudheid is ook weer over.
 
Ik heb zojuist de uitslag gekregen van mijn allergien test. Ze zien dat ik ergen allergisch op reageer, ze kunnen alleen niet zeggen wat. Ik weet niet of dit een belemmering gaat worden voor de medische keuring...Ze weten iig dat het geen honden, katten, pollen of mijt is. Ik weet nu niet wat ik moet...eerst naar een allergoloog of de keuring gewoon doen en de voorgeschreven neusspray gebruiken?
 
Last edited:
Is het verstandig voor de medische keuring een pak aan te trekken? Geen bezwaar tegen, maar weet niet of dat normaal is??
 
Is het verstandig voor de medische keuring een pak aan te trekken? Geen bezwaar tegen, maar weet niet of dat normaal is??

Nee. Je moet ook uit de kleren, dus erg praktisch is het ook niet. Bovendien is het geen onderdeel van de selectie, dus er wordt niet op uiterlijk voorkomen en dergelijke geselecteerd.
 
Back
Top