Wie doet er mee met I-fly?

Zo ik ben van de 30 starts af, 32 erop zitten:)
Ik ben nu bij overtrekken en wingdips + start/landing en thermiek.
en het getik van de instructeur komt nu ook.
Kennelijk een concentratietest :)

Maar vandaag had ik het even ernstig verne*kd.
tijdens de laatste sleepstart was ik dus tiploper, maar ik was er nog niet voor uitgecheckt,
maw ik heb nooit geoefend en er was niemand behalve ik. Dus ik steek mijn duim op naar de marshaller en hij die handjes bewegen en ik doe mijn hand weer omlaag, tjah dat had ik dus niet moeten doen, toevallig was de marshaller ook een dbo'er en wist ook niet precies hoe het moest dus hij maar doorseinen en ik mijn handen al op strak(zonder dak wist dat ie omhoog moest blijven). En jah de zweefvlieger ontkoppelde en de sleep vertrok, daar waren ze niet zo blij. Tijdens het tijdschrijven waren niet overal de namen opgeschreven die in de lucht zaten, toevallig zat ik telkens op de verkeerde plaats op het verkeerde moment en kreeg ik dus telkens de schuld. En nu denken ze dat ik een prutser ben :(
 
Last edited:
Maar vandaag had ik het even ernstig verne*kd.
tijdens de laatste sleepstart was ik dus tiploper, maar ik was er nog niet voor uitgecheckt,
maw ik heb nooit geoefend en er was niemand behalve ik. Dus ik steek mijn duim op naar de marshaller en hij die handjes bewegen en ik doe mijn hand weer omlaag, tjah dat had ik dus niet moeten doen, toevallig was de marshaller ook een dbo'er en wist ook niet precies hoe het moest dus hij maar doorseinen en ik mijn handen al op strak(zonder dak wist dat ie omhoog moest blijven). En jah de zweefvlieger ontkoppelde en de sleep vertrok, daar waren ze niet zo blij. Tijdens het tijdschrijven waren niet overal de namen opgeschreven die in de lucht zaten, toevallig zat ik telkens op de verkeerde plaats op het verkeerde moment en kreeg ik dus telkens de schuld. En nu denken ze dat ik een prutser ben :(

Zoiets gebeurd elke DBO-er wel een keer...:grijns: