Geeft, niet, hoor. Ik ben bekend met al deze bezwaren, helaas. Polls zijn slechts een grove en zeer waarschijnlijk vertekende schatting (helemaal op een forum).
Ik denk dat een hele hoop mensen die volgens mijn definitie 'slecht/gemiddeld' terecht zijn gekomen ontzettend genieten van het vliegen!
In dat geval kom je dus gemiddeld terechtSlecht terechtkomen in een situatie dat je vliegt kan toch haast niet?
Vliegen is vliegen. C150 of A380 maakt niet uit.
.
Inderdaad!! inclusief mijzelfDaar poepen de helft van de nederlandse piloten van in hun broek vriend.
Daar poepen de helft van de nederlandse piloten van in hun broek vriend. Met name vandaag de dag, ze weten niet eens waar je het over hebt! maargoed ook, want toen ze piloot wilde worden wilden ze 747 vliegen, niet die gekke dingen die jij hebt gedaan in je leven. Dat is niet voor echte piloten.
In een single engine piston in icing condition (niet voorspeld natuurlijk) op FL100, by night, door de prut, in turbulence, no radar, no boots, crappy instrument panel lighting, irreliable attittude indicator, u/s autoplilot, en verder zonder alles wat je nog meer nodig hebt om te overleven.
Dus jij vliegt fat dumb en happy rond in deze omstandigheden? Ik zou toch een klein kruisje slaan en God op mijn blote knietjes bedanken dat ik weer op de grond zou staan.
Of zie ik hier iets compleet over het hoofd?
kusje
Nou, wat je misschien (misschien ook niet) over het hoofd hebt gezien is dat ik het een klein beetje aangedikt heb verteld. Het staat er ietsjes erger beschreven dan de werkelijkheid.
Maar dat je mij wel eens aan kunt treffen tussen sunset en sunrise in IMC in een SEP zonder de-icing equipment is wel waar. Comes with the job. En ik moet zeggen, ik vind het prachtig. Stel een extra motor, boots, radar en ga zo maar door natuurlijk altijd wel op prijs. Bij voorspelde icing blijf ik wel aan de grond, dat zoek ik ook weer niet op. My limits are low, but I do have limits :grijns:.