easyJet España

@Paraglider

-niet geregistreerd zijn geweest in Spanje in de voorgaande 10 jaar.
-dienstbetrekking hebben bij een Spaans bedrijf of Spaanse dochteronderneming van een buitenlands bedrijf.
-Volledig woonachtig zijn(residencia) in Spanje, dus als commuter(meer dan 183 dagen weg) val je hier niet onder.

Verder word er nog gekeken of je substantiele economische verbindingen(huizen of grond in je bezit) hebt met een ander land.
Dat van die 3 jaar heb ik nog niet gehoord..

ciao, Marauder
 
In het kader van zo snel mogelijk weer terug naar het beloofde land, kreeg van de week emailtje via connectie in easyjet.

Buenas dias señor FF,
Vanaf mei gaan we weer selecteren, op basis van datum van inschrijving, voor nieuwe selectie ronden eind 2008. Aangezien we helaas voor u de AVRO RJ niet meer als DEP zien, kunt u solliciteren als TRSS.

Nu lees ik op de website:
Please note that the TRSS is only currently available to those joining easyJet on UK contracts (bases where local contracts apply are Geneva, Basel and Madrid).

Helaas, mijn spaanse easyjet avontuur gaat voorlopig nog niet beginnen. Dan maar via een andere manier aan de copas in Sitges.....

Saludos
 
Als ik dit zo lees kan er langzamerhand een nederlandse borrel georganiseerd worden!:biertje:
Zelf zit ik hier sinds 2003, heb t prima naar mn zin en doordat ik belastingplichtig ben in Frankrijk óók vallende onder 25% regel.
Saludos!
Flaps.
 
Jep inderdaad. Zie PM!

Even een update voor de rest:
We hebben nu officieel de 24% flatrate tax-regeling weten te regelen.
 
Back
Top