Wel godv..

sheik

New member
Ik hoop dat het een foutje is van het IVW, maar ik heb net een rekening van 102 Euro gekregen voor de hernieuwde afgifte van mijn brevet. (vlieg met NL brevet bij buitenlandse club die mijn brevet niet kunnen aftekenen) Ratten zijn het.
 
Tja... dit land gaat ten onder aan zichzelf...

let's fly away, fly away, far from here!
let's fly away to where they have cheaper beer!
let's fly away, fly away, far from here!
 
Dat ivw gebeuren daarzo begint zolangzamer hand weer te lijken op die RLD zooi onder de leiding van "handwerkjuf Tineke Netelenbos en consorten" jaren geleden. Ze zijn weer bezig met het "ontmoedigen", lees staatskas spekken over de rug van de luchtvaart . Wordt er kotsmisselijk van , alles wordt duurder gemaakt, autorijden, vliegen.
Ga in godsnaam wat anders ontmoedigen, ga accijns heffen op mariuhana of zo. Of op dat stomme vuurwerk dat elk jaar weer voor meer slachtoffers en vervuiling zorgt. Moet je zien hoe snel je die staatskas gevuld hebt.
 
Onderzoek heeft uitgewezen dat een vegetarier in een SUV milieuvriendelijke is dan een niet-vegetarier in een Prius. Dit ivm uitstoot van methaan door koeien. Dan gebied de logica (ik zeg niet dat ik het er mee eens ben) dat je vlees zwaarder gaat belasten.

Maar dat durft men niet uit angst voor het verlies van wat bij elkaar gelogen zeteltjes, zodat men 4 comfortabel op Haags pluche hardwerkende mensen het leven zuur kan maken.

Wat een treurig land.
 
Dikke L%L 2 bier met die gasten. Vraag een change of memberstate aan. De Britten doen het voor nop. Wat een ratten hier in Holland.
 
Yo Sheik was dat voor je brevet of gewoon voor de jaarlijkse currency van je rating?
Ik mag er binnenkort een nieuwe bij gaan laten schrijven maar als ik het zo hoor ga ik het denk ik maar laten overzetten naar Letland.
 
Toen ik IVW deze week aan de lijn had, om door te geven dat ze me een MEP zouden moeten geven ipv een SEP, vroeg ik nog even hoe het nou komt dat die tarieven omhoog zijn gegaan (nieuwe rating dus van 42 naar 102).

Volgens de IVW meneer komt dat doordat IVW vanaf dit jaar zelf de broek moeten ophouden. Alle voorgaande jaren schijnt continu te zijn bijgelegd uit een of ander overheidspotje en aangezien dat vanaf dit jaar niet meer zal gebeuren, gaan de tarieven dus ietsiepietsie omhoog.

IVW. Leuker kunnen we het niet maken, duurder wel.. :dozey:
 
Da's grappig. Het excuus dat de tarievenstijging als reden heeft dat ze vanaf nu de eigen broek moeten ophouden is er eentje die al meerdere jaren door IVW wordt gegeven. Die jaarlijkse interne kostenstijging moet enorm zijn :eek!:.
Ik ben geen accountant, maar ik vraag me werkelijk af hoe je kunt verantwoorden dat het nu zoveel moet kosten om een IVW-medewerk(st)er zo'n 15 minuten (grof geschat) bezig te houden om gegevens te wijzigen, op de print-knop te drukken en het nieuwe papiertje in een envelop te schuiven om te posten (ja, ja, huur van gebouw, gas/water/electra, afschrijving op de computer, het zal allemaal wel).
 
Ben ook geen accountant, maar waarschijnlijk betaal ik met die 102 E ook voor de auto van de directeur met chauffeur en z'n restaurant en Yab Yum declaraties. Yo Neil hoe'st in de Parel van Brabant, you freeloader. Nog niet naar zo'n UK papiertje geswitched, ben bang dat het met de waarde van een UK brevet dezelfde kant opgaat als de Pond..f**k*ng worhtless.
 
Back
Top