PVS-->Portugal VLieger Selectie

2. De bananenbar! geweldige bar als je ff wilt ontspannen in t weekend (of om te vieren dat je het gehaald heb offcours! ;))N



de bananebar!!!wat een ********tent.....zonder reden naar buiten gezet, en die apen die als uitsmijter dienen....wat een********
 
Last edited:
Double u nog gefeliciteerd hea!
je weet vast wel wie ik ben;)
We houden nog wel contact!

Bananenbar is inderdaad chil! En zoals hij al zei die neustand is echt het belangrijkst, als je dat doorhebt moet het goedkomen!
 
Hee double-U!

Heb je nog hulp nodig bij het fatsoeneren van je bericht voordat je het in de Kennisbank gooit? :D
 
Eyy Superfa ;) tof dat je hier nog steeds rondsurft man!

Ik zal vd week ff kijken of ik een leuk verslagje kan schrijven over portugal, wat tips opstellen misschien enz!

ik stuur ze dan wel naar je op Pomm dan kan je ze bijvullen ;)

Spreek je nog wel ff op MSN, miss kan tris ook nog wel wat aanvullen (zijn ervaringen met luchtziekte enz :p ;) )
 
Kwam ik tegen op het bekende YouTube, wellicht leuk voor de geïnteresseerden. Geeft vooral een beeld van de omgeving (en het weer).

[YOUTUBE="LjaYgCnJdo8"]PVS Evora Portugal[/YOUTUBE]
 
hahaha lekker jongens! maar die biertjes waren bij pappa conjo een stuk goedkoper...
ps. pappa conjo = cup of joe
 
Update:

Ik mag zondag wéér naar Évora! Ze hebben besloten vanwege het aanhoudende slechte weer de mensen die hun vluchten om welke reden dan ook neit af hebben kunnen maken, weer terug te sturen naar Évora. Toch wel leuk ;) Dus Maandag zijn we weer airborne in de geweldige Slingsby Firefly's. Zijn er nog meer mensen die zondag gaan?

Cheers,

Nickos
 
Jaaa jij bent echt een vuile viespeuk Nickos :p Was Evora met ons niet goed genoeg? ;) Nee hoor, meneer mag NOG een keer op kosten van de belastingbetaler naar Portugal! :)

Super veel plezier en maak er wederom een leuk weekje van!

Groeten!
 
JIJ MAZZELPIK:O gewoon even 2de keer evora:O wauwiez..., have fun he!! and kick some ass SIR:) ik heb overmorgen po1..., misschien eerste test maar vind het spannend gegoeG:p.
Red je trouwens dan de april klas nog?
 
@ Nickos:
Succes in Evora! Wellicht dat je nog met de april klas meekunt, zou leuk zijn. :airforce:
 
helaas de april klas zit vol, dat gaat niet lukken, dus hoop jullie in augustus nog even jullie laatste maandje mee te maken ;) Het is idd wel relaxt hoor (A) Nog een keertje Évora :D Maar had natuurlijk liever in de april klas gezeten, maar oke, een weekje Évora is niet mis natuurlijk ;) Ben heel er benieuwd met wie ik er naartoe ga, met mensen die al hebben gevlogen of net als ik het eerst niet af hebben kunnen maken.. Verwacht straks een belletje met de info :) ben benieuwd, let you know!

Cheers
 
Back
Top