KLS klas 8-2

Mijn id iceman, helemaal mee eens. Achter de gebouwtjes is toch een grasveldje? Precies groot genoeg voor ze? Met de vijver erbij om te douchen klaar.
 
Hi 08-2'ers (en anderen),

Ik heb zojuist positief bericht van de COVA gehad, en als de medi goed is mag ik ook in klas 08-2 beginnen! :)

Woensdag 5 maart medische. Duurt het lang voordat je de resultaten binnen hebt?
 
Gefeliciteerd! ;).Voordat je alle medische papieren hebt ( en dus 100% zeker bent van je aanname) ben je wel zon 3 weken na je medical verder.

Meld je even aan op onze hyves!
 
Aangemeld!;)

Krijg je trouwens van ogen+oren meteen te horen of die oké zijn? Of moet je echt op alles wachten? Ik hoor het wel!
 
@wrvh

Ze weten meteen al of het wel of niet goed is. Je kan namelijk niet worden afgekeurd op je bloedtest (volgens de dokter). De officiële uitslag wordt echter door het IVW bepaald dus vandaar dat het even duurt voordat je die krijgt..
 
Hey klasgenoten! Ik ben er ook bij 21 april:D 12 maart medische keuring dus dat wordt nog heel even afwachten maar verwacht geen bijzonderheden!

heb me aangemeld op de 08-2 hyves. 08-2 HOOGH :p

gr Martijn
 
22 en mogelijk worden er nog 1 of 2 van ap&m verplaatst naar latere klassen.

Maar voor de rest inderdaad bijna een 'echte' klas :p:.
 
Haha, leuk dat jullie even lekker kenismaken voordat jullie beginnen; Goede Teamspirit! :D Ik hoop dat ik over 2 jaar net als jullie zo doorga :D Ik wens iedereen veel succes en natuurlijk ook geluk!
 
introductieweek

introductieweek

vrienden, iemand enig idee wanneer de intorductieweek is? is dat de week vanaf 21 april of hebben we die week ervoor al intro en verhuizing etc.?

gr martijn
 
vanaf 21 april. omdat wij officieel nog school hebben tot de 19e...

maar wij (ap&m bedoel ik daarmee) moeten nog steeds een officiële brief van de kls krijgen.
 
vanaf 21 april. omdat wij officieel nog school hebben tot de 19e...

maar wij (ap&m bedoel ik daarmee) moeten nog steeds een officiële brief van de kls krijgen.

allright, sounds fair enough..zou je me op de hoogte willen houden als jullie officiele brieven en mededelingen krijgen? hoorde ook al zoiets van 18e info avond voor ouders,, maar dat is ook alleen voor ap&m ers meen ik..

gr martijn
 
allright, sounds fair enough..zou je me op de hoogte willen houden als jullie officiele brieven en mededelingen krijgen? hoorde ook al zoiets van 18e info avond voor ouders,, maar dat is ook alleen voor ap&m ers meen ik..

gr martijn

volgens mij voor iedereen ^^
 
Back
Top