KLS klas 8-2

Chris87

New member
Heej,

Op dit moment sta ik ingedeeld voor klas 8-2 (startdatum 21 april).

Er is al een hyves, http://kls0802.hyves.nl/

dus, laat even weten als je ook voor 8-2 ingedeeld bent :)... Wel zo leuk om iedereen al een beetje te leren kennen.

Groeten
 
Last edited:
Klinkt als iemand die AP&M gaat doen ;)
Trouwens wel mooi dat jullie ook in maart beginnen jongens, scheelt ons weer een paar weken bardienst... :)
Vriendelijke groet,
Een 8-1'er
 
Liever een paar weken extra bardienst dan je kamer delen met nog 2 studenten op een overbevolkte camping ;) Ik ben benieuwd hoe ze de huisvesting gaan regelen voor zoveel mensen.
 
Liever een paar weken extra bardienst dan je kamer delen met nog 2 studenten op een overbevolkte camping ;) Ik ben benieuwd hoe ze de huisvesting gaan regelen voor zoveel mensen.

Gelukkig hebben wij daar niet zoveel last van, wij beginnen als eerste in 2008 :grijns:
 
Tja, ik weet niet precies hoe het zit met de bezetting. Ik neem toch aan dat daar iets op gevonden is, net als dat ik aanneem dat wij daar net zoveel last van hebben als 8-1 hehe:p.

Bevindingen zullen in dit topic plaats vinden :D
 
Stomme vraag (of niet), maar is die startdatum van 31 maart zeker weten zo?
Wij beginnen namelijk (en dat zal dan klas 8-3 worden) op 21 april en op 18 april hebben wij een informatiebijeenkomst op de kls...
Dat is dan echt kort op elkaar. Deze datums zijn bij ons vandaag bekend geworden (airline pilot & management aan de hanzehogeschool).
 
Nou dat word gezellig zoon van me! haha dan zit er tussen ons als papaklas (8-1) en jullie als kindklas (8-3) anderhalve maand!

Mooie tijden tegemoet! het leven van 8-2 word zuur!!:D
 
Gister Medische keuring gehad, nu nog even wachten op de bloedonderzoeken :rolleyes:

@Fukko: ik dacht dat het plan dus was dat 8-2 dit jaar de 'extra' klas is. Die dus tussen maart en juni zal moeten beginnen.
 
Als het goed is zijn jullie dan inderdaad ook de 'extra' klas, maar ik heb ergens gelezen dat elke 10 weken een nieuwe klas begint. Dus vanaf klas 8-1 naar 8-3 (jullie dus even niet meegerekend, omdat die klas 'extra' is) zou 10 weken moeten zitten en dat betekent dat onze klas eigenlijk op 12 mei van start zou gaan...
Maargoed, ik vind het helemaal niet erg. Vrijdag 18 april zijn wij klaar op de hanze en dan kunnen we meteen door naar de infobijeenkomst om vanaf maandag al weer op de kls te beginnen. Het traject is helemaal hetzelfde verder als de reguliere kls-opleiding.

Ik hoop dat er genoeg plek is op de campus, ik heb geen zin om in Groningen zelf te blijven wonen :p:
 
Back
Top