Jullie collega op TV(-Gelderland)

Der Hartmut

Der Hartmut

"wat een baan heb jij, super"

Ik neem aan dat Angeliqueske de actuele CAO niet heeft doorgenomen.

MWOEHAHAHAHA :grijns::grijns::grijns:

S.
 
"wat een baan heb jij, super"

Ik neem aan dat Angeliqueske de actuele CAO niet heeft doorgenomen.

MWOEHAHAHAHA :grijns::grijns::grijns:

S.
Nou nou...overdrijven is ook een vak. Valt zeker veel aan te verbeteren, maar 't kan ook 100x erger...

Vond 't wel een grappig stukje verder...
 
Hey hey,

wil den Hartmut ook graag bewonderen (???) maar de controls om naar voren in het filmpje te scrollen verdwijnen telkens kort nadat het filmpje begint (en heb geen zin de hele uitzending te moeten zien :rolleyes:).
Hoe zit dat?

Gr. Marco.
 
Filmpje doorscrollen gaat prima !! Leuk stukje trouwens.

Marco, had jij niet problemen met firefox???:grijns:

groet
C
 
Heb nog steeds problemen met Firefox, hoewel ich den browser liebe. Elke 2 of 3 dagen start hij niet omdat hij bestimmte updates niet fertig krijgt. Bij wiki heb ik wel een oplossing gevonden (gewoon "firefox probleme" gegoogled), maar dat werkt niet afdoende.

Maar goed, er zijn grotere problemen op deze wereld.

Dag dag.
 
Lachuh gast. Alleen beetje jammer dat ie met z'n pak naar de kapper gaat.

Waar ga je heen? Stockholm. Even later; waar ga je heen? Uhh oh ja Stockholm :)
 
"wat een baan heb jij, super"

Ik neem aan dat Angeliqueske de actuele CAO niet heeft doorgenomen.

MWOEHAHAHAHA :grijns::grijns::grijns:

S.

Beste Slave,
Ik mag aannemen dat jij als piloot met grote passie vliegt (of taxiet) en dat dat de primaire reden is geweest om dit beroep uit te gaan oefenen. Destijds toen je je eerste solo-tje maakte dacht je hoogstwaarschijnlijk nog niet echt na over collectieve arbeidsvoorwaarden en hoeveel of dat je wel niet zou gaan verdienen.
De ware klasse van een piloot zijn niet alleen de skills die hij of zij beheerst maar ook de passie waarmee deze worden uitgevoerd. De hoogte van het salaris en de cao's hebben daar volgens mij niets mee te maken en het is altijd nog een persoonlijke keuze met de daarbij behorende persoonlijke situatie. In dit geval was dat ook zo met zijn musicale bezigheden. Het is dus nergens voor nodig om dit leuke stukje tv over luchtvaart af te zeiken. Ik kan je zo nog wel een paar voorbeelden geven van banen die beter betalen en waar je niet zoveel moeite voor hoeft te doen maar.. Ik hoop dat mijn berichtje je doet beseffen dat je niet vliegt voor de poen..je vliegt omdat het je passie is.. grtzz leozz the kinky pilot nr1
 
@kinky

Passie of niet, dat doet er niet toe. Vliegen is werk. En werk moet goed betaald worden. Anders moet je bij artsen zonder grenzen o.i.d. gaan werken.
 
Yo snap ik, heeft iedereen wel eens gehad tijdens zn PA praatje. Maar in dit stukje was het de interviewster. Lekker belangrijk, disregard.
 
Kinkerd!

Tis duidelijk dat je mij niet kent, anders had je het verschil geweten tussen mijn post en afzeiken...

En daar ga ik het dan omwille van de kerst maar bij laten (sorry Jaap ;)).

S.

PS: ik neem aan dat je geen lid bent? :grijns:
 
Reactie

Reactie

Met een beetje een gemiddeld bedrag voor de lening, van de opleiding tot waar hij nu zit voor ogen, denk ik alleen maar bij mijzelf... "Ik hoop dat de beste man een lang leven voor zich heeft... anders krijgt zijn vader toch nog gelijk en sterft ie arm..."

Leuk stukje en erg goed dat hij ook nog creatief bezig is.

WS
[Zeker met ook met de CAO in gedachte!]
 
Tjongejonge, soms lijkt het wel een theekransje van ouwe viswijfen hier op Airwork met al dat gezeik.

Gewoon een leuk stukje, en wat spreekt die gast keurig Nederlands.

@CH, je hebt wat gemist gisteren!
 
Tjongejonge, soms lijkt het wel een theekransje van ouwe viswijfen hier op Airwork met al dat gezeik.

Gewoon een leuk stukje, en wat spreekt die gast keurig Nederlands.

Helemaal mee eens!

Gewoon een leuk stukje ..... niks mis mee!
 
Back
Top