Leuke tripjes.

ja naudjuh die kaart is al lang aangekomen...
the chief wacht alleen nog steeds op een kaart uit budel ;)
dus die sturen we dan een keer met alle plezier haha

groeten BCM
 
Stuur jij die kaart maar, ik kom daar nooit meer ;)

MBT de tripjes, voor mij staat er over 2 weken een héél mooi tripje op de planning maar dat horen jullie achteraf wel :)
 
Leuk tripje gemaakt afgelopen week:

Maastricht - Genève
Genève - Cannes
Cannes - Chambéry
Chambéry - Maastricht.

Waarom zijn die landingsgelden in NL zo hoog tov buitenland waar je de dubbele service krijgt etc.? Zo kan het dan toch ook...
 
Hi Naudjuh,

Nice trip. Zelf ook het e.e.a. van plan deze zomer om door Europa te crossen. Had je deze vlucht volledig VFR gedaan? Hoe is ATC in Swiss, je hoort dat het hier wel eens lastig kan zijn met alle verschillende gebieden. Enne zijn de kosten een beetje in proportie of betaal je je scheel?

Heb je van je legs nog een gedetailleerde route voorhanden, ben toch wel nieuwsgierig.

Ciao
Stabilo
 
Last edited:
Hi Naudjuh,

Nice trip. Zelf ook het e.e.a. van plan deze zomer om door Europa te crossen. Had je deze vlucht volledig VFR gedaan? Hoe is ATC in Swiss, je hoort dat het hier wel eens lastig kan zijn met alle verschillende gebieden. Enne zijn de kosten een beetje in proportie of betaal je je scheel?

Heb je van je legs nog een gedetailleerde route voorhanden, ben toch wel nieuwsgierig.

Ciao
Stabilo

Hey Stabilo,

Inderdaad alles VFR gedaan. Mbt de kosten, als je de landingsgelden in Nederland gewend bent valt bijna alles mee.
Geneve, landing + nacht parkeren = 52CHF
Cannes, landing + 2 nachten parkeren = +-40€
Chambéry, landing + nacht parkeren = 14,95€!
ATC vond ik overal meevallen, positief dus!

Route heb ik zo niet voor handen daar ik die elke avond op een nieuw navlog geschreven heb, niks digitaals dus..

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel!
Ciao,

Naudjuh
 
Even dit topic een stuk omhoog trappen. Ben op het moment weer druk aan het timebuilden dus als iemand leuke tripjes heeft vanaf Maastricht, laat maar komen!

De volgende velden nog aangedaan sinds mijn PPL:
- Bittburg EDRB
- Koblenz EDRK
- Oostende EBOS
- Antwerpen EBAW
- Genève LSGG
- Cannes LFMD
- Chambéry LFLB
- Teuge EHTE
- Lelystad (bleg) EHLE
- Budel EHBD
- Spa EBSP

Op de laatste 4 velden na allemaal nieuw voor me! Als iemand nog tips heeft voor dit soort bestemmingen, nogmaals, laat maar komen!
 
Laatst geweest op
* San Sebastian LESO
* La Rochelle LFBH
* Deauville LFRG
* Le Touguet LFAT
* Lille LFQQ

Of deze
* Genk/Zwartberg EBZW
* Kortrijk EBKT
* Charleroi EBCI
* Osnabruck EDDG
* Porta Westfalica EDVE
* Trier EDRT
* Luxemburg ELLX

Zomaar wat veldjes

Ciao
Stabilo
 
O.k. maar dan echt iets dat je niet mag missen: EDCP (peenemunde)... als je van een "vliegdekschip approach" leuk vindt.. als je van rakketen houdt...en als je gevoel hebt voor geschiedenis.. en nog een potje Spreewald-augurken zoekt ...
 
Peenemunde, dat is inderdaad een leuke bestemming met de geschiedenis van der herr Von Braun. We zouden er met de kist van de club heengaan, nadat we de fly-inn op Tempelhof hadden gedaan. Echter hadden we toen panne met de motor en konden pas laat vertrekken en daardoor het plan in water zien vallen. Maar in het voorjaar wil ik daar zeker nog eens gaan kijken.
 
Leuk tripje gemaakt afgelopen week:

Maastricht - Genève
Genève - Cannes
Cannes - Chambéry
Chambéry - Maastricht.

Waarom zijn die landingsgelden in NL zo hoog tov buitenland waar je de dubbele service krijgt etc.? Zo kan het dan toch ook...

Hoe kan ik je nog blijer maken....?:stapelge:
 
Back
Top