Wederom: Betalende co's?

Nog n stem dr bij!

Zou beer graag met die grommende kar van m met een grote smile op z'n gezicht
op EHLE willen spotten als t zover is:)
:biertje:
 
Ik ken Beer niet (denk ik?), maar van wat ik hier op Airwork zo allemaal lees van hem dan gun ook ik hem die betalende baan. (dus niet betaalde baan!!)
 
Last edited:
Thanks. ;)

Tja... er zitten natuurlijk nog een hoop vliegers werkeloos op de bank. De markt trekt inderdaad, maar voor lowtimers wil het niet zo hard.
Ach, we blijven gewoon lekker verder solliciteren. :D
 
LuxAir, Tyrolean, GermanWings, VLM en/of CityJet al geprobeerd (ja neem ik aan, maar toch)?
 
FD stemt ook op beer.

Sebas -

Luister, jij moet die BE-90 in jan/feb operationeel hebben ???

Hier is de deal, jij gaat Beer naar school sturen. Hij wilt best een bond tekenen, maar wil er wel salaris voor zien. (hij heeft een vrouw, en die zijn me toch verdomde duur!) In die tussen tijd offer ik me gratis op (zat King Air uren) zodat je in ieder geval iemand naast je hebt. Zodra Beer klaar is met training zet je hem op mijn stoel neer, en zet je hem op de loonlijst. Deal ? Kun je gelijk begin Feb. beginnen met je operatie als Beer nog met school bezig is. Iedereen blij, wereld een betere plek. Ik trek gelijk een nieuw Grolschje open om het succes van jou en beer te vieren!

"vote beer 08 !"

FD

Mooi aanbod, zeer genereus! Maar het is (vooralsnog) niet mijn keus. Kist is inmiddels aangeschaft, levering eind Jan! Moeten nog wel wat dingetjes gebeuren, maar ziet er goed uit. Indien operationeel kom ik hier op terug, ook naar Beer. Cheers!
 
Ken het beer ;) op dit moment zo'n 20 openstaand.... dus als je straks eenmaal op die beech zit.. neem graag plaats naast je ;)

Indien operationeel wordt er ook een poule van vliegers aangelegd, e.e.a. in overleg met bedrijf waar ik mee ga werken. Dus wie weet... Keep y'all posted!
 
Back
Top