Phuket Dragon
New member
Piloten zijn iig niet de juiste om het aan te vragen omdat in iedere maatschappij piloten door een compleet andere bril kijken als dat ondernemers/ financiers dat doen.......ik heb het van beide kanten nu ervaren en (misschien zijn ze er wel hoor) welke piloot heeft er nu in het verleden een eigen maatschappij opgericht??????
Een bedrijf opstarten en runnen is het probleem niet, de startende ondernemer wil cijfers zien en waar rekening mee moet worden gehouden.
Waar moet je zijn om gegevens los te peuteren ? Als je die hebt kun je je plan uitwerkenen verder opzetten. De vlieger zie ik als een zeer belangrijke schakel daar gegevens bijna niet te achterhalen zijn.
Waar kan je lease maatschappijen vinden ( verkeersvliegtuigen ) Schijnt ereen in Indonesie te zitten? opgevangen hier op de site
Waar moet je wezen voor prijzen landingsrechten.
Kun je zomaar ergens neerploffen met je kist ?
Er zijn vele factoren.
We zien ook de zwarte lijst van airlijners die de toegang word geweigerd in het Europese luchtruim, sinds kort is Mahan Air die op Dusseldorf vloog via Iran de thuis basis naar BKK eraan toegevoegd, weten jullie de reden ?
Ook begrijp ik niet de houding van zo'n maatschappij om eventuele problemen direkt op te lossen om geen blokkade te krijgen. Vliegen die op het randje kwa financien ?