Ergebnis....en nu?

Leg de telefoon net neer want had BRE gemaild en geen antwoord gekregen.
Volgens die bewuste mevrouw het Career Centre wordt het voor 80%zeker ( geen garantie:) )gewoon de wissellijst en ze schatte in dat er midden december wat meer concrete info is.
En DAN BELT ZE ONS allemaal even op , zei ze.
Verder nog een aantal dingetjes over een eventuele wissel CLH-LH maar die ga ik niet hier publiek zitten maken want mocht het dan toch anders lopen krijgt ze gezeik met ons/lh/clh.
PM me dan maar of belt effe.HET IS NIKS HEFTIGS , gewoon wat info van Vrouw S. uut B.
Wel is het raadzaam om parallel on-line bij LH te solliciteren als Ready-Entry dan heb je die optie ook dichtgetimmerd.

Duidelijk was dat ze met die Tarifpolitische zever ook een heel eindje klaar zijn daar in BRE: ze willen geen bullsh1t , ze willen niet afwachten , ze willen onze Konzerntaugliche konten in die 320's.
En wel zo rap mogelijk dus hou moed , collega's.


En wacht nog even af:snore:

Chris ( nr.29 in de poel des doods :grijns:)
 
Last edited:
Effe wat anders:
Geldt voor ons va. 1 december niet dat we net zo proceeden als LH? Oftewel, F/O in de business als er plek over is?? Correct me if I'm wrong....

gr.
Slim
 
Hey Slim,

Ja, klopt. Had afgelopen week 1 december ook een complete crew die meevloog. Cocpit was keurig in de C geboekt. Zou dus automatisch moeten gaan.

Greetz

Marlon
 
Op de eerste december stond er nog niets in het news systeem van de checkin crew.. ik heb zelf voor het gemak maar ff meegekeken terwijl ze het opzocht. Volgens mij is het dus nog niet standaard en nog steeds een kwestie van baliemedewerkster overhalen. :kerst:
 
Op de eerste december stond er nog niets in het news systeem van de checkin crew.. ik heb zelf voor het gemak maar ff meegekeken terwijl ze het opzocht. Volgens mij is het dus nog niet standaard en nog steeds een kwestie van baliemedewerkster overhalen. :kerst:

Dat is dus het vreemde weer aan dit hele verhaal.

Ben ook de eerste onderweg geweest, de Captain kreeg direct een Business-plekkie, en die wist zelf nergens vanaf. En die baliemedewerkster gaf niet de indruk regelmatig het news systeem te lezen... Was automatisch voor hem geboekt.

Hoe zit dat dan nu met onze heim-proceedings? Zijn die nog tenminste S0, of krijgen we nu weer dat S7-gelazer? Dan heb ik toch liever Y-klasse maar wel met garantie? Of is Pesch dat ook maar vergeten te vragen?
 
Hmmm. Moest van de week nl. dead head vanuit Stockholm :1855:. Chef kwam automatisch in de business, maar ik was nog eco geboekt. Nou dacht ik dat de FO's alleen in de busi komen als er plek over is, dus ging ik er vanuit dat de busi vol zat. Niet dus.

Nou kon ik dankzij onze attente cabine collega's lekker rustig voorin zitten, maar dan wel met een heerlijk brötchen Käse. ;)

gr.
Slim
 
Nou, ben maar even bezig de online sollicitatie in te vullen bij Passage, zien wel wat er gebeurt. Hoop niet dat het ooit negatieve consequenties kan hebben? :niet_bli:

Of is er een betere manier...

Even een vraagje: heb ik wel bij de DLR een luchvaartpsychologisch onderzoek gehad voor NFF's (Lufthansa of Austrian)??? :confused:

Heb voor mijn sollicitatie bij CLH destijds uiteraard DLR gedaan maar wat bovenstaande betekent....

Thanks :kerst:

Flying Finn
 
Hi Finn,

Ik heb op die vraag gewoon met ja geantwoord. Tot nog toe geen commentaar op gehad.
Succes met invullen en met Lebenslauf schrijven :biertje:

Btw, bij ons nog steeds alles rustig met zijn drietjes.... :boring:

Groetjes uit Sixthaselbach.
 
Kwam dit tegen op ppjn:
"23/Mar/08 - LH classics currently takes over minimum 60 FOs per year by contract with CLH."

Is dit na alle onderhandelingen nu met verlies van senioriteit..?
 
ff een kleine correctie: dit is niet het resultaat van alle onderhandelingen die op dit moment spelen. Deze "wisselregeling" van 60 man per jaar (niet meer en niet minder) komt voort uit de CRJ 900 regeling uit 2006. En iid, je begint bij LH opnieuw en dus met 0 senioriteit, een boevenregeling zeg maar, maar goed, ga er toch ook maar gebruik van maken zo langzaam aan, want hier schiet het niet op.

gr
C
 
Dus eigenlijk staan we helemaal niet op de lijst. In tegendeel. Lufthansa staat bij ons op de lijst.

as usual.

Alleen dat we nu niet eens meer weten wíe er op staan.
 
volgens onze officiele berichtgeving heet het dat clh niet op de ktv lijst van dit jaar zal staan, omdat er nog details uitgewerkt moeten, zoals welke eisen er moeten gelden voor een wechsel en of förderung.
 
Wat gebeurt er toch allemaal hier zeg?

Uitge-X-te 'collega's', een Konzern senioriteitenlijst die nog niks betekent, Embraers die toch weer niet komen, maar waarvoor CLH wel alvast geld in een evt. invoering steekt, 2 co's die alweer uit de nieuwe TK zijn gestapt.... :1855:

Zum kotsen onderhand. :yeehaa:
 
Uitge-X-te 'collega's', een Konzern senioriteitenlijst die nog niks betekent, Embraers die toch weer niet komen, maar waarvoor CLH wel alvast geld in een evt. invoering steekt, 2 co's die alweer uit de nieuwe TK zijn gestapt....

Zum kotsen onderhand.

zur Info;

Cityline uren worden voor een KA upgrading niet meegerekend.
eusa_wall.gif
eusa_wall.gif
eusa_wall.gif
 
Last edited:
Back
Top