TV-serie over vliegers-in-opleiding

hey redskull, hoezo mag jij in april opkomen?? heb je je eindgesprek al gehad?? ik krijg hem namelijk volgende week en ik ben benieuwd wanneer ik dus mag opkomen!! als ik mag kiezen tussen februari en april, zit ik toch te denken om april te kiezen...

Ik moet nog PVS, en ze zijn nu de februarie-klas aan het vullen. Dus ik hoop dat tegen de tijd dat ik eindgesprek heb, de aprilklas nog niet vol zit.
 
haha, dom van mij! ik ging eerst vragen en daarna gelijk kijken op www.kro.nl daar staat ook de link van een exclusieve preview... wil ik mijn post editen, is er al een reactie:p maar balen voor mij, 19 jan heb ik mijn vooropkomstdag! ook weer niet balen natuurlijk, ik kan het natuurlijk later nog bekijken:p laat mij maar mijn klasgenoten kennen xD
 
haha, dom van mij! ik ging eerst vragen en daarna gelijk kijken op www.kro.nl daar staat ook de link van een exclusieve preview... wil ik mijn post editen, is er al een reactie:p maar balen voor mij, 19 jan heb ik mijn vooropkomstdag! ook weer niet balen natuurlijk, ik kan het natuurlijk later nog bekijken:p laat mij maar mijn klasgenoten kennen xD

Wij hebben geen klasgenoten hier. We zijn collega's :) Klinkt veel beter en het is nog zo ook.

@Farmer: Wanneer begint de februari lichting? Ik zie je volgens mij niet lopen begin feb want dan heb ik velddienst..zucht :p
 
Net de site bewonderd en meteen maar de TomTom stemmen gedownload. Benieuwd hoe dat tijdens het rijden uitpakt.

Zal de serie vanaf maandag met interesse gaan volgen, en zeker de Airworkers, voor zover ik die er uit weet te pikken. In ieder geval hebben Tosca, Ruben en Dave natuurlijk mijn bijzondere belangstelling wegens hun uitstekende smaak qua websites. :airforce:
 
Favoriete website:
"www.airwork.nl. Op deze site heb ik namelijk enorm wat cruciale informatie gevonden die mij hielp om door de selectie te komen. Special thanks to airwork!"

AMEN!
 
Net de site bewonderd en meteen maar de TomTom stemmen gedownload. Benieuwd hoe dat tijdens het rijden uitpakt.


Haha hopelijk wel goed :p::

"Disclaimer: De KRO kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele schade die ontstaat door de installatie of het gebruik van deze bestanden."
 
reminder:
Vanavond om 21:20 uur is de eerste aflevering van 10 afleveringen TopGun Holland te zien op ned 3!
Veel kijkplezier!
 
Back
Top