Birdmare
New member
Ff weer wat geruchten de wereld in helpen! :
Vanaf vlg jaar hebben de EU en de USA een nieuw open skies verdrag.
Dit betekent in principe dat iedere club nu tussen elke EU airport en de US kan gaan vliegen.
Bv Heatrow gaf alleen toestemming aan BA, Virgin, United en American, maar
nu gaat bv AF dit ook doen in de achtertuin van de concurrent!
Als antwoord heeft BA nu project Lauren opgestart, niet officieel, en via het bekende Flight Intern vliegers lopen ronselen met 76/75 ratings.
Balpa zit er bovenop want dit riekt naar het dumpen van labour naar een cheap franchise.
Om t verhaal kort te houden; MAC zou het liefst per april de eerste A330 ontvangen en de 6 767 vervangen voor een 10 tal A330's.
Tegelijkertijd wordt t routenetwork aangepast en dan met name gesneden op alle Carib bestemmingen.
Wat moet je dan met 10 widebodys?
Mmmmmmmmmm toeval?
Vanaf vlg jaar hebben de EU en de USA een nieuw open skies verdrag.
Dit betekent in principe dat iedere club nu tussen elke EU airport en de US kan gaan vliegen.
Bv Heatrow gaf alleen toestemming aan BA, Virgin, United en American, maar
nu gaat bv AF dit ook doen in de achtertuin van de concurrent!
Als antwoord heeft BA nu project Lauren opgestart, niet officieel, en via het bekende Flight Intern vliegers lopen ronselen met 76/75 ratings.
Balpa zit er bovenop want dit riekt naar het dumpen van labour naar een cheap franchise.
Om t verhaal kort te houden; MAC zou het liefst per april de eerste A330 ontvangen en de 6 767 vervangen voor een 10 tal A330's.
Tegelijkertijd wordt t routenetwork aangepast en dan met name gesneden op alle Carib bestemmingen.
Wat moet je dan met 10 widebodys?
Mmmmmmmmmm toeval?