Ontgroening cadettencorps KMA

Best Sjef,

Natuurlijk is het goed als je er over nadenkt en ik kan me ook voorstellen dat je er van te voren best tegen opziet.

Aan de andere kant zijn er honderden mensen voor je ontgroend en het hoort wel bij de package deal die KMA hoort. Dus om je daar in dit stadium druk over te maken lijkt me niet zinvol en een beetje mosterd na de maaltijd.

Laat het gewoon over je heenkomen. De gulden middenweg is misschien wel de beste. Je bent underdog (of hoe je het ook wilt noemen), dus om je heel weerbarstig op te stellen lijkt me niet handig, maar je mag best (een beetje) (!) van je afbijten. Ik wil er wel aan toe voegen dat ik geen ervaringsdeskundige ben mbt de KMA, maar wel elders.

Succes!
 
Last edited:
Hey Folberts,

Bedankt voor je reactie. Is ook allemaal een beetje koffiedik kijken natuurlijk maar denk dat het inderdaad goed is het gewoon over je heen te laten komen!

Succes verder.

Grtz,

Sjef
 
Je moet het actief meemaken, niet over je heen laten komen, het is de bedoeling dat je wat over het Cadettencorps leert..
Overigens is het niet een ontgroening maar een coördinatieperiode, verschil zit 'm in de doelstelling.

Hey Folberts,

Bedankt voor je reactie. Is ook allemaal een beetje koffiedik kijken natuurlijk maar denk dat het inderdaad goed is het gewoon over je heen te laten komen!

Succes verder.

Grtz,

Sjef
 
Er is wel een mogelijkheid om niet lid te worden. Maar hier zullen ze niet blij mee zijn. Verder is het gewoon erg belangrijk voor je persoonlijke ontwikkeling om bij het cadettencorps te zijn.

Maar als je de ontgroening van het cadettencorps niet aan kan, dan heb je denk ik niks te zoeken op de KMA. Ik vond de tijd erg leuk.

Zeetsuh

nah daar zijn dan de meningen erg over verdeeld.
IK heb er zelf niets aan gehad.

Eerlijkgezegd is het niet echt iets waar je meteen aan denkt bij een OFFICIERS OPLEIDING als je weet hoe het er van buiten uit ziet. :confused:
 
jongens, waar praten we nou eigenlijk over .. ik denk dat er genoeg jongens een moord willen begaan om maar op die KMA te komen en verder te mogen in het vlieger process. (* en een moord begaan is pas een erg vergaande ontgroening) en over die ontgroening moet je je echt niet druk maken ofzo. je moet maar denken ten eerste doe je het met een heel koppel waar je later een hecht clubje mee gaat vormen (* dit is áltijd goed voor je netwerk), dus gedeelde smart is halve smart. én je wordt er alleen maar beter van, het is allemaal weer gebeurd en het gaat allemaal mee in je rugzak van het leven,

heb je weer mooie verhalen om je kinderen later te vertellen (* mocht je uiteindelijk op die KMA terecht komen).
 
jongens, waar praten we nou eigenlijk over .. ik denk dat er genoeg jongens een moord willen begaan om maar op die KMA te komen en verder te mogen in het vlieger process. (* en een moord begaan is pas een erg vergaande ontgroening) en over die ontgroening moet je je echt niet druk maken ofzo. je moet maar denken ten eerste doe je het met een heel koppel waar je later een hecht clubje mee gaat vormen (* dit is áltijd goed voor je netwerk), dus gedeelde smart is halve smart. én je wordt er alleen maar beter van, het is allemaal weer gebeurd en het gaat allemaal mee in je rugzak van het leven,

heb je weer mooie verhalen om je kinderen later te vertellen (* mocht je uiteindelijk op die KMA terecht komen).

AMEN..
 
Back
Top