Is NLS achteruit aan het gaan?

Behalve dat bericht staat er niet veel meer bijzonders in, behalve de exacte tekst van de bron. De kern van het bericht blijft hetzelfde.
 
Dat kan ik beamen; zweuvert en ik blijken elkaar te kennen en daar ging deze PM voornamelijk over. Verder niets anders dan ook al in deze thread te vinden was.
 
Zonder zelf enig waardeoordeel te willen/kunnen vellen over de NLS of wat voor school dan ook kan ik wel bevestigen dat de kwaliteit van veel NLS'ers nogal is tegengevallen afgelopen jaren bij o.a. sommige Transavia instructeurs.

Of dit effect heeft op de aannames kan ik niet zeggen.

Mij is hetzelfde ter oren gekomen.
 
KLM heeft sinds kort de ab initio aanname van andere scholen dan de KLS stopgezet ivm. een afname in de groeivooruitzichten.

Hey zweuvert, betekent dit nou dus ook dat de EPST (die "NET" door de testfase is gekomen en mag leveren aan de KLM) ook opeens niet meer mag leveren.


En nog even een vraagje aan de NLS'ers onder ons:

In Evora word zoals ik heb begrepen 1 maand gezorgd voor een hotel en dat je voor de overige 7 maanden zelf maar moet uitzoeken waar je gaat slapen.
Mijn vraag is nu, is het een beetje makkelijk om een kamer te vinden en ook betaalbaar en kan dit ook meegefinancierd worden (anders heb ik namelijk niks aan die Garantiefonds van hun als ik op straat moet wonen in Portugal)
 
Hey zweuvert, betekent dit nou dus ook dat de EPST (die "NET" door de testfase is gekomen en mag leveren aan de KLM) ook opeens niet meer mag leveren.
Naar ik heb begrepen is dit inderdaad zo. Alle AI aannames van buiten de KLS worden stopgezet. Er wordt dus geen CBC meer aangeboden de komende tijd... maar voor hoelang is natuurlijk puur afhankelijk van de economische situatie. Niet al te druk om maken dus.
 
@coni123: Het is inderdaad zo dat er in de eerste maand een hotel voor je wordt verzorgd. Wat betreft de andere 7 maanden, weet ik dat je voor het huren van een kamer, je kan laten financieren. ;)
 
Het is inderdaad zo dat er in de eerste maand een hotel voor je wordt verzorgd. Wat betreft de andere 7 maanden, weet ik dat je voor het huren van een kamer, je kan laten financieren. ;)

Die financiering is dus bij dezelfde bank als de gehele lening (of bedoel je dat je ergens anders een financiering moet gaan regelen)

En nog iets...kan je boven die "huur-lening" ook nog extra geld bij diezelfde bank lenen (per maand) voor je levensonderhoud (eten/uitgaan/excursies/zorgverzekering enz.):rt:
 
Stel je volgt je opleiding bij de NLS, je haalt als je tentames met een minimum percentage van 85% en je haalt zonder veel moeite je brevetten is het dan nog steeds zo dat je moeilijk aan de bak komt?
Moet ik me echt zorgen gaan maken dat wanneer ik over 3 jaar de NLS afgerond er geen baan te vinden is?
 
Ik zou me eerst maar eens drukmaken of ik werd aangenomen bij de NLS en of je die 85% average idd haalt. Over 3 jaar is de markt wellicht weer heel anders dan nu, om daar nu uitspraken over te gaan doen is niets meer dan gissen.
 
Ik zou me eerst maar eens drukmaken of ik werd aangenomen bij de NLS en of je die 85% average idd haalt. Over 3 jaar is de markt wellicht weer heel anders dan nu, om daar nu uitspraken over te gaan doen is niets meer dan gissen.

Ik ben aan genomen bij de NLS.
En over die 85%; ik zei niet voor niets 'stel dat'.
 
Of je 85% haalt, ligt helemaal aan je rechterwijsvinger. Ik zou me eerder zorgen maken dat je geen RSI hebt als je van de NLS komt.

Gefeliciteerd met je aanname en veel succes en plezier vast.
 
Of je 85% haalt, ligt helemaal aan je rechterwijsvinger. Ik zou me eerder zorgen maken dat je geen RSI hebt als je van de NLS komt.

Haha heerlijk :grijns:. Eigenlijk is het heel slecht, maar hij heeft wel gelijk. Het ligt overigens ook aan hoe vierkant je je ogen wilt hebben.
 
wat is er met die wijsvinger aan de hand...ik snap m niet

en wat is die 85% die je moet behalen

Check deze site maar eens (dit is geen spam trouwens!): http://www.atponline.gs/jalo/index.asp
Denk daarbij aan 2x vier maanden duizenden multiple choice vragen wegklikken. Als je vervolgens bij het CBR zit en 85% van de vragen (en niet te vergeten de juiste antwoorden) herkent heb je een score van 85% of meer... Succes!
 
Back
Top