Netjets roadshow

Request visual

New member
Voor wie geintereseerd is. Roadshow schiphol oost

"Amsterdam
October 22nd 17.00 – 20.00
October 23rd 10.00 – 13.00
Location: Dorint Amsterdam Airport, Stationsplein ZW 951, Schiphol Oost 1117 CE, Netherlands
Tel: +31-20-540 0777 "
 
En ik in Lissabon in het hol van de leeuw! Leek me wel gezellig om ook even langs te komen...

Jaap, volgens mij staan een aantal CLH-bases ook op het programma..

Erik
 
kan het ook helemaal fout hebben hoor, maar moest hier nou 175 euries betaald voor worden????
zag een paar dagen geleden een banner op airwork met 175 euries voor iets, en volgens mij was het voor dit......
 
kan het ook helemaal fout hebben hoor, maar moest hier nou 175 euries betaald voor worden????
zag een paar dagen geleden een banner op airwork met 175 euries voor iets, en volgens mij was het voor dit......

Kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar het lijkt me niet. ben eerder in NL bij een zieltjeswindag van Netjets geweest en dat was helemaal top geregeld. Uiteraard niets betaald.
Netjets is nou niet het bedrijf wat zit te wachten op jouw 175 euri.
 
disregard, zag de banner net op luchtvaartnieuws.nl en was voor de Dutch Aviation Group symposium.
hoop geld trouwens......
 
En ook op luchtvaartnieuws:

NetJets Europe zoekt nieuwe piloten in Nederland

19-10-2007

SCHIPHOL - Zakenjetoperator NetJets Europe is in Nederland nadrukkelijk op zoek naar nieuwe piloten. Op 22 en 23 oktober organiseert NetJets op Schiphol-Oost daarom een roadshow om geïnteresseerde piloten te informeren over het bedrijf. Volgens NetJets kiezen steeds meer Nederlanders voor een baan bij de maatschappij.

De extra piloten zijn nodig om te voldoen aan de toenemende vraag naar privé-vluchten. NetJets Europe investeert continu om deze vraag op te vangen, onder meer door de aankoop van nieuwe vliegtuigen. De vloot bestaat inmiddels uit 138 toestellen.

Het aantal vliegers dat NetJets Europe in dienst heeft stijgt parallel aan de vlootuitbreiding. Momenteel heeft de jetoperator 921 piloten voor heel Europa in dienst (waaronder 120 Nederlanders). Dit zijn er 300 meer dan aan het begin van het jaar. Over vier jaar moet het korps gestegen zijn tot 1.500 piloten.

Voor geïnteresseerden: de minimale ervaring bedraagt 1.500 uur, én van de hoogste eisen in de luchtvaartindustrie. De roadshows vinden plaats in het Dorint Hotel op Schiphol-Oost.
 
Ik kon helaas niet.

Zijn er nog mensen geweest?
Hoe hard is de 1500 uren eis? Oftwel, wat is de kans voor iemand net uit opleiding?
 
Ach ja, typisch geval van "nee heb ik, ja zal ik wel niet krijgen".

andere kant, ze zijn wel erg hard op zoek.
En ik ben natuurlijk wel erg goed ;)
 
(dit komt recht uit Alcatraz)

1500 uur is een keiharde eis. Heel af en toe nemen ze mensen met iets meer als 1000 uur aan op de Beech 1900 (om MX personeel en onderdelen rond te vliegen voor 18 maanden op een B contract waarna je naar de jet vloot door mag gaan).

Maar voor de passagiers vloot is het een keiharde eis. Heel af en toe nodigen ze mensen uit met 1450 uur en ook dan bieden ze je pas een contract aan zodra je op die 1500 zit.

Ze groeien als een gek, en moeten mensen binnen 6/12 maanden kunnen upgraden. Is ook vaak iets uitdagender/moeilijker als airline vliegen waar je alles met de paplepel krijgt voorgeschoteld.
 
Back
Top