Biertje !?

Ben via Antrwerpen gereden vandaar niet meer gebeld.
..


Via ANR, hmmmmm? Ik heb nog steeds geen antwoorden en zit dat weekeinde zelf in ANR om nieuwe VLuMers manieren bij te brengen. De week erop zit ik wel weer in AMS voor de stimulator. Laat maar wat weten of je nog een gaatje open hebt. (haha)

PS was je niet vergeten maar drie weken vakantiedagen moest nog op. Hoeveel kilo drop heb je al op?
 
Via ANR, hmmmmm? Ik heb nog steeds geen antwoorden en zit dat weekeinde zelf in ANR om nieuwe VLuMers manieren bij te brengen. De week erop zit ik wel weer in AMS voor de stimulator. Laat maar wat weten of je nog een gaatje open hebt. (haha)

PS was je niet vergeten maar drie weken vakantiedagen moest nog op. Hoeveel kilo drop heb je al op?

2 Zakken venco drop op in 4 dagen. Plus aardig wat (ras) patat en frikandellen speciaal. Lekker hoor. Heineken smaakt ook beter hier.

Voor jou altijd tijd!. Drop maar mailtje als je in AMS zit.
 
Ben te herkennen aan mn spijkerbroek, sportschoenen, groene John Deere petje en mn "GOD BLESS AMERICA" shirt voor de mensen die me niet kennen.

Ik ben te herkennen aan die stom verbaasde kop, omdat FD het eindelijk toch een keer heeft gered om naar NL te komen. :grijns:
 
Is het bier van de maand nog steeds dat duitse wit bier? (ja dat was het 3 maanden achter elkaar, barman zei, bijna niemand komt hier elke maand, lol)
 
ben dr iets na 20.00 uur. kan niet eerder, sorry

en moet de volgende ochtend veeeeeeeeeeeeeeel te vroeg weer melden... :(
 
Last edited:
Ik ben er vanaf een uur of 1800 denk ik... moet om 20.15 (local) melden.
(niet in de kroeg maar bij mn baas)
 
Ik weet nog steeds niet zeker of ik het ga redden, maar reken niet op me! Ik doe m'n best, als ik kom is het waarschijnlijk wat later.
 
@SP

ik ben vanmiddag op weg naar HKG vanuit FRA wel via DXB, sta maar 11 uur in DXB ben in HKG op maandag heel vroeg in de ochtend.
dan wat HKG TPE returns, volgens mij op donderdag met wat crews naar wanchai
Moet ook effe een biertje doen met Morning Glory, die is net bij CX begonnen!

k.
 
Ik neem een collega vlieger mee, een wannabe Arkeflyer... maar zal wel iets na 2000 worden, ben nog aan het bijkomen van gisteren en kan nog maar net rechtop lopen... laat staan naar mijn auto ;)
 
Ik ben d'r waarschijnlijk ook zo rond 19:30....en ben hoogstwaarschijnlijk te herkennen aan mijn doorweekte kleding van 20 minuten door de regen fietsen....:dozey:
 
Ik ben d'r waarschijnlijk ook zo rond 19:30....en ben hoogstwaarschijnlijk te herkennen aan mijn doorweekte kleding van 20 minuten door de regen fietsen....:dozey:


Als je nou eerder van huis weggaat, heb je nog even de tijd om je kleren te laten opdrogen hahaha
 
Back
Top