Biertje !?

Lijstje update;

- FD
- El Stevo
- Viper 1983
- PH-JPC
- André
- Surferboy
- Abrucx (?)
- Q-nimbus (moet gewoon komen )
- Beremans
- Bounty 53
- Honeywell
- Viper1983
- JulietWiskey
- Tijgert

Diana?? MTOW??

Quote; PS; Bounty53, Die Dorint bus gaat langs beide hotels voor zover ik weet. En wat ik ook gehoord heb is dat ie ook nog een soort van lijndienst heeft s'avonds naar Downtown Amsterdam voor "hotel gasten" Goed nieuws!
 
Last edited:
Andre en Surferboy,

tnx voor de info!

Ik reis NOOIT met openbaar vervoer. Heb er een hekel aan.
Echter nu mn auto stuk is..... moet ik wel :(
 
Okokok, na je smeekbede aan de telefoon kom ik ook maar.

Als die ene Duitse nog door gaat kan dat nog wel eens wat roet in het eten gooien, maar niet in mijn eten ;)
 
Leuk initiatief! Heb ooit wel 's overwogen een Airwork kerstborrel te organiseren, maar een herfstborrel is net zo leuk. Al ben ik wel een beetje beledigd dat ik hier namen voorbij zie komen die voor de BBQ nimmer hetzelfde enthousiasme aan de dag hebben gelegd (in vijf jaar!)!

Maar desalniettemin iedereen alvast erg veel plezier toegewenst!
 
Al ben ik wel een beetje beledigd dat ik hier namen voorbij zien komen die voor de BBQ nimmer hetzelfde enthouiasme aan de dag hebben gelegd (in vijf jaar!)!

Is te begrijpen, maar nog steeds wonen veel mensen in het buitenland waardoor het natuurlijk niet altijd ff makkelijk is.

Maar ik hoop dat iedereen (including me) iig wel op de volgende bbq aanwezig is!
 
Ja ehhhh luister.... Sta ik op Teuge vandaag, staat er niemand!!!! Ik hoef de komende 5 jaar niet meer te komen opdagen.. That much is for sure.

Diana.... Waarom zien we jou niet op die lijst staan voor zaterdag A.S. ? Mooi is dat! je verwacht van mij elk jaar (al 5 jaar lang) dat ik 5000KM vlieg om naar Teuge te komen, maar je komt zelf niet van Teuge naar Amsterdam toe ?? Als onze 'moeder' en 'herder' van deze kudde hoor je er eigenlijk gewoon bij te zijn... Dus tenzij je met ome Art zit te dineren in Singapore aanstaande Zaterdag verwacht ik gewoon dat je erbij bent.....

Tijgert, your welcome buddy. Duitse, Russische :grijns:, Amerikaanse en Hollandse meiden zat in het Dorint........

PS: Mannen, tot zaterdag! zo te zien kunnen we dus gratis naar downtown Amsterdam doorgaan zaterdag avond als we de smaak eenmaal te pakken hebben...... Maargoed dat mn 'better half' denkt dat ik bij mn ouders thuis zit het hele weekend.

PPS: Steef, nee ik ga nie in die jurk van jou in een string om 04:30 om het hotel heen hollen. Dat jij dat leuk vind te doen in Vegas wil niet zeggen dat ik het leuk vind om te zien/doen.
 
Last edited:
En ik heb nog wel 3 plekken vrij in m'n auto, met proppen 4, dus ik kan altijd mensen ophalen op eham/hoofddorp. Ik ga alleen niet laat naar huis, moet de volgende dag de sim in!

Groetjes
 
Hey FD!
Ik was vanavond op Teuge... jou niet gezien hoor!

Wel een beetje geduld opbrengen en even een paar biertjes drinken als je daar bent... komt vanzelf een bekende binnen wandelen!
 
Ja ik ook.. zie ander topic voor bewijs :grijns:....

Wacht... was jij die dikzak met fles jenever achter de bosjes?
 
Al ben ik wel een beetje beledigd dat ik hier namen voorbij zie komen die voor de BBQ nimmer hetzelfde enthousiasme aan de dag hebben gelegd (in vijf jaar!)!

Haha ok ok je hebt gelijk... *boetekleed pakt*
ik ben nog nooit op een officieuze airwork bbq geweest... maarrrr

geloof je me als ik zeg dat ik gewoon écht niet kon die data? (in ieder geval de afgelopen 2 jaar...)
:kiss:
 
Heren,

Zaterdag 19:00 Dorint op Oost in de sportsbar.

Kunnen we daarna altijd nog, onder invloed, besluiten om van het 'busje' gebruik te maken en naar downtown Amstercity te gaan.

Ben te herkennen aan mn spijkerbroek, sportschoenen, groene John Deere petje en mn "GOD BLESS AMERICA" shirt voor de mensen die me niet kennen.

Steef, ik zie je 18:30.
 
Zo kom je me dus niet ophalen vrolijke vriend...

.... Anders zie ik mij genoodzaakt om nog voor 20:00 verhalen over een approach op 27 SPL te gaan vertellen aan de rest......
 
Voor 2000 sta jij nog bij de mac te wachten en kan je in de Drive Tru (msn taal??) verhalen vertellen, maar daar luistert toch niemand naar......
 
Back
Top