Biertje !?

Lijstje:

- FD (anders was het ook zo saai)
- El Stevo
- Viper 1983
- PH-JPC
- André
- Surferboy
- Abrucx (?)
- Q-nimbus (moet gewoon komen ;))
- Beremans
- Bounty 53
 
Kreeg overigens net de vraag van 2 mensen of mensen in opleiding ook welkom zijn...

Tuurlijk ! kan mij het nou schelen of je met je PPL bezig bent of een space shuttle command hebt!! als je je geroepen voelt om wat te komen drinken met een stel idioten kom je maar langs!


Das mooi want ik voel me altijd wel geroepen als er idioten gaan drinken...:grijns: (Atco in opleiding:rt: )
 
Flyburg,

Jajaja.... Bel je morgen wel even buddy. Veel plezier in de toverdoos morgen. Net weer terug van onze Oosterburen. Ben via Antrwerpen gereden vandaar niet meer gebeld.

Rest,

Goeie genade !!! mooie lijst geworden in een paar dagen mannen.. Leuk om eens een keer wat gezichten te zien. Ga het Dorint maar eens even bellen of ik ook even mag vangen voor het naar binnen brengen van een paar alcohol verslaafden.....

See you guys later... Ben bang dat ik er dit keer niet meer echt onderuit kan komen als ik nog ooit terug wil komen/blijven naar/in NL :grijns:

Bounty,

That makes 2 of us then ! :grijns:

by the way: beloven jullie me niet als teveel shit te geven voor het niet aanwezig zijn op de BBQ de afgelopen... ehmmm... 5 jaar ?

Dus steef, geen shirtje voor me laten maken met de tekst: "I am a looser. It took me 5 years to come over" gedonder aub. Ken je langer dan vandaag, en heb daar geen zin in! En ga ook niet met dat shirt aan 5 rondjes om het hotel heen rennen om 04:30.... Sorry.

Ben ook maar een mens.....
 
Last edited:
Hoi, ik had een vraagje over de "meeting"

Aangezien ik volgende maand begin bij de NLS en nog niet iedereen van de klas ken leek het ons leuk om hier gelijk een klassemeeting te houden.

nu wou ik daarvoor alleen nog even precies weten: waar, wanneer, hoelaat etc...

Bij voorbaat dank,
Kaaskopje :)
 
Hilton vlakbij Rotterdam CS.
Maandag a.s. 18:00

In school uniform opdagen = 2 gratis bier.
 
De "NLS new students meeting" is in Rotterdam, rest van de frusto's Dorint Zaterdag A.S. ;)
 
FD toch :haha:
Kan wel wat liever he tegen de NLSers ;)

Hoe bevalt Nederland na 5 jaar, misschien zou je n t-shirt toch wel verdiend hebben!
 
Bussen naar oost

Bussen naar oost

Viper1983,

Dat kan je checken op de site van Sternet volgens mij, maar voor zover ik weet is het de 192 en de 196. Als je op Centrum staat moet je de bushalte hebben in de eerste busbaan en dan het meest naar de overbouwing van het busplein, dat is die gang naar dat hotel.

Je kan ook gewoon de eerste de beste Stess vragen die naar P40 gaat waar de bus staat want dan weet je ook waar de bus naar Oost staat. Pas echter wel op, ze gaan niet allemaal naar OOST!

Wat je echter het beste kan doen is de bus pakken waar met KOEIE letters DORINT op staat, die gaat direct naar het Dorint en is GRATIS!!!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Jo Andre, even voor de zekerheid, er zijn 2 dorints, stap wel in de goeie bus :grijns:

En van de 196 weet ik het niet, maar bovengenoemde 192 in ieder geval niet ! die gaat bij de Mac naar links richting B'dorp.

Adios, tot zaterdag, en ik hoef overigens niet meer te werken, dus ben er op tijd !
 
FD!

FD!

Hey FD,

Je hebt aan JulietWiskey ooit nog s n 1 1/2 werkende Headset verpatst, onder een staalgrijze stratus in Zoetermeer (of all places....) Remember!? Ik kreeg er nog een koel jaren 50 design FAA Meteology boek bij ; ) waar ik nog aardig wat uigehaald hebt. Heb intussen mijn jaa PPL in de states gehaald, en vlieg toevallig SEP komende zaterdag vanaf lelystad naar Duitse waddeneilanden, er is n plekkie over, zin?? S avonds drop ik iniedergeval langs in het dorint (op SPL Oost).

Hoor van you:airforce:
 
@ Viper:

De bussen 190,191,195,198 en 199 komen bij het Dorint op Oost voor, deze stoppen idd zoals André al zei bij de meest rechtse bushalte als je plaza uitloopt (onder de Loopbrug naar 't Sheraton als ik het goed zeg)..:rt: (Of gewoon ff vragen of ze stoppen op Stationsplein:dozey: )

@André:

Zit ik hier nu een goeie practical joke te verkl*ten? Of ben je gewoon te lang niet meer met het OV geweest?:grijns:
 
Practical Yoke

Practical Yoke

Surferboy,

Nee hoor, ik reis gewoon "te weinig" met het openbaar vervoer.

Bounty53, Die Dorint bus gaat langs beide hotels voor zover ik weet. En wat ik ook gehoord heb is dat ie ook nog een soort van lijndienst heeft s'avonds naar Downtown Amsterdam :D voor "hotel gasten"

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top