Biertje !?

6

676$

Guest
Beste land en lotgenoten -

FD is 2 weken in het vaderland, dus heb wel zin om ff een paar biertjes naar binnen te werken. Ga binnekort met een paar Airwork vrienden/collega's in de randstad wat hollandse goud gele rakkers naar binnen werken, dus mochten er nog mensen zin hebben om ook te komen zijn ze van harte welkom! Dus Beer, Andre, PH-JPC en een ieder die zich geroepen voelt laat maar weten!

Zit volgend weekend in Den Haag met wat vrienden van NWA te drinken die daar 26 uur zijn, voor de rest hele volgende week beschikbaar.

Heb mn vrouw stateside gelaten dus feel free om vriendinnen en zusjes mee te nemen.

El stefanovich, ben ff je 06 kwijt dus PM me even....

FD
 
Sounds good. Dit is mn raincheck na 5 jaar Teuge gemist te hebben... :grijns:

Q -

Neem je wat KLM meiden voor me mee? dacht dat 'wipverlof' niet zo'n punt is bij jouwn werkgever vandaag de dag....
 
Hhahahhaa,

Ik kan natuurlijk niet achterblijven.....

Soort van Poll van data maken ofzo????

FD ik heb je een PM gestuurd met mijn nummer...

Houdoe
 
Airwork Biertje

Airwork Biertje

Flying Dutchman,

Het lijkt me wel leuk om weer eens een biertje te doen (uberhaupt!), wanneer gaat/kan dat volgende week gebeuren?

De enige avond dat ik niet kan is op Donderdag, dan is het "afscheid" van de vliegbasis Twenthe wat gehouden word door middel van een Reunie waar ik toch echt wel even bij moet zijn. (en een mini Airshow! Dus voor de spotter nerds onder ons, be there!)

We kunnen daarna natuurlijk meteen even doorgaan naar pluskut om te stappen daar de reunie toch om 20:00h LT aflgelopen is. Maar ik neem aan dat het een beetje ver uit de richting is.

De vrijdag avond is dan toch wel preferent denk ik, Daar ik volgende week ook nog een paar examens heb.

Maar goed, we zien wel wat het word, mocht je ook nog ff willen vliegen boven Nederland, zeg het even, dan regel ik even een kist, Ik kan op woensdag. Ik vlieg vanaf EHLE, we kunnen natuurlijk even de nieuwe baan van Teuge bekijken, dan zal ik je ook de locatie laten zien waar die LEGENDARISCHE BBQ's gehouden worden :D

Groeten

:radar: André :radar:

UPDATE: kist is al geregeld, Woensdag van 13:00 tot 17:00h LT
 
Last edited:
Mocht ik enigzins in de buurt zijn dan heb ik ook altijd wel zin in een paar biertjes!:biertje: Als ik iets door moet PM'en hoor ik het wel!:airforce:
 
ok mensen!

Gezellig dat er zoveel mensen willen.
Iedereen is meer dan welkom, ook als ik je niet ken ben je van harte welkom.

Vrijdag 28 of Zaterdag 29 zat ik te denken.

Amsterdam of Utrecht.

Laat meer weten wie, wat en waar wilt en dan gaan we voor de meeste stemmen.

Houdoe.
FD
 
Beide data stby. Maar wel beschikbaar denk ik :D
29e ? Amsterdam?

(plaats boeit me eigenlijk niet zo heel veel)
 
29e A'dam gaat voor mij waarschijnlijk ook wel kunnen! :radar:
 
Mannen,

29e Amsterdam it is. Ik stel voor dat we bij het Dorint (vlak bij schiphol) afspreken.. Makkelijk bereikbaar, leuke bar daar binnen en altijd wel wat eye candy.

We kunnen natuurlijk ook midden in de stad afspreken, maar dat gaat wat moeilijker worden qua parkeren etc.
 
Ik hoop dat mijn auto het weer doet tegen die tijd....
anders maar ff met de trein en er gaat zeker wel een transferbusje van het hotel vanaf spl neem ik aan...
 
Ok, Dorint (airport) Amsterdam rond 19:00 Sat 29th... Probeer zoveel mogelijk met het openbaar vervoer te komen, kan er gedronken worden.

Viper, hoelaat ben je off duty? we moeten je natuurlijk niet de hele avond aan het water hebben. :grijns:

Beer, neem je je bank mee? dorint kunnen we niet betalen, dus kunnen we die bank van je voor de deur neer parkeren van het hotel, kunnen we daarop slapen :grijns:

FD
 
Last edited:
Back
Top