Zijn er Low timers van rond 30 die net een baan hebben?

skydiver

New member
Hallo allemaal,

Ik ben net 30 en heb net mijn CPL met ATPL frozen gehaald. Ik heb nu de standaard 200 uur. Zijn er al piloten hier, die ook rond de 30 zijn of ouder en een baan hebben gekregen? Ik bedoel dan minstens op een turbo prop. En zo ja, waar? Alvast bedankt,

gert.
 
Ik kreeg mijn eerste fulltime baan op mijn 29e, op een turboprop bij Tyrolean. Maar bij Tyrolean hebben ze nu een aannamestop.
 
28 jaar; TT bij aanname 650hrs vooral SE, TR A320 self sponsored nu FO A320 in Europa bij gerenomeerde maatschappij sinds oktober vorig jaar

Succes!
 
"ouwe" vriend van me (loopt hier ook rond) kreeg rond ze 30e met rond de 4/500 uur een goeie baan.. Vloog tijdje A320, nu A330 in de UK...

Aanhouder wint.. Succes
 
Beter laat dan nooit. Ben vrij laat begonnen met vliegen, 27 jaar en had mijn eerste baan toen ik 30 werd. Vlieg tegenwoordig in de UK en kan je adviseren deze markt goed in de gaten te houden. Succes

Slobby
 
Het hangt helemaal van je zelf af. Leefttijd zegt niet zoveel.
Ik was 31 voor ik mijn eerste baan kreeg, moest wel 20k euro betalen voor B737 rating.
Die investering moest ik wel doen anders zat ik nog thuis.

Succes:grijns:
 
FD said ...
"ouwe" vriend van me (loopt hier ook rond) kreeg rond ze 30e met rond de 4/500 uur een goeie baan.. Vloog tijdje A320, nu A330 in de UK...
-----------------------------------------------------------------------------


Mooie vent ben jij .... van je vrienden moet je het maar hebben ....
Mij OUD noemen hier op het pbb...!!!!!!!!!!!!;)

Maar hij heeft gelijk, kreeg baan toen ik 30 was, heb het wing programma gedaan bij CTC. Gelijk door in type 320/321 en oktober '05 conversie naar 330.

Dus is mogelijk...

Suc6

LuB :rt:
 
Line Up Behind,

Laat me raden waar jij vliegt. Volgens mij zijn we in december nog samen in Goa geweest. Moeten we trouwens vaker doen.

FT.

Mijn excuses voor het afwijken van het onderwerp
 
Leeftijd doet er inderdaad niet toe, het is de motivatie die telt
Niet gebonden zijn aan Nederland en bereid zijn 20.000 euro extra op teh hoesten voor TR, awel ga er voor Gertje.
Wish you luck.
 
Terug
Bovenaan