Lekker fladderen
Lekker fladderen
Dat de staat al naar die A319 uit India keek en aangezien Defensie A330 MRTT's heeft aangeschaft geeft al aan dat men neigt naar Een A319
Blijkbaar heeft men weinig tot niks geleerd van de laatste keer dat men een 2e hands vliegtuig kocht;
Suggestie van geritsel schaadt Meijling Gmelich en
Meijling houdt vol: Gulfstream geen pechkist en
Defensie vreest hogere kosten ombouw DC-10.
Iedere keer hetzelfde liedje: dure 2e hands kisten die vervolgens weer voor klauwen vol (belasting)geld moeten worden opgeknapt en gemoderniseerd. Eigenlijk is er maar 1 winnaar in dat scenario: de verkoper van die 2e hands kist. Toeval?
Prachtig weer die Hollandse zuinige kneuzenkermis. Lekker een beetje Penny wise, Pound foolish aanrommelen in de marge terwijl de gemiddelde dictator van een 3e wereldland (met dank aan Nederlandse 'ontwikkelingshulp' :biertje
met een fonkelnieuwe BBJ's, ACJ's, G550's en G650's rondvliegt. En die domme Nederlanders maar belasting betalen!
Een relatief arm land als Mexico (geen lid van NATO, weinig tot geen vredesmissies over de hele wereld) heeft een nieuwe
Boeing 787, Frankrijk een A319CJ, A330 + A340 (plus nog een hele zooi Falcons), Duitsland 2x A319CJ en 2x A340 (plus nog een paar Challengers), Japan 2x 744 (worden vervangen door 2x 777), een arm Afrikaans landje als Gabon heeft een heuse
Boeing 777, terwijl een door en door corrupt
land als Nigeria een BBJ, een G550 en een Falcon 7x ter beschikking heeft staan voor de regering. :yeehaa:
Maar Nederland heeft een 'Fukker Seventie' en een 2e hands 'Gulfstriem' en wil nu een 2e hands A319 kopen, terwijl WimLex met Emirates naar Australië moet vliegen...
Was het werkelijk te moeilijk om met de KLM tot Singapore of Jakarta te vliegen en dan bijvoorbeeld met de maatschappij van het gastland of een gecharterde privéjet door naar Sydney?