wie interesse in typerating?

Camiel

New member
We zijn op het moment een groep bij elkaar aan het proberen te krijgen van mensen die interesse hebben in het volgen van een typerating, dan spreken we over een b737 of A320 type. We streven naar een zo groot mogelijke groep met als doel een zo groot mogelijke korting te regelen bij diverse ftros. Interesse? stuur een mail
 
Camiel,

Heb je al bij iedereen gesolliciteerd? Zeker de markt hier in de U.K. is op het ogenblik echt booming. Persoonlijk zou ik, als je nog niet te oud bent even wachten met het kopen van een TR. RyanAir heeft recent nog een advertentie in de flight gezet voor 737 piloten.

Voor het geval je deze laatste zin niet goed gelezen hebt zet ik 'm nog een keer neer. RyanAir heeft recent nog een advertentie in de flight gezet voor 737 piloten. Er gaan hier wat geruchten dat ze afgelopen jaar 6 vluchten per dag gecanceled hebben vanwege een tekort aan kisten en kistbestuurders.

Groet Koning
 
He Camiel,

Hou je geld in je zak joh, dat is echt niet meer nodig!!

Doe mijn vriend Albert ff de groeten. hahahaha!

Grtz Mike5
 
Ik hoorde laatst dat de CAE weer opnieuw mensen gaat selecteren in Juni/Juli, voor Ryanair. Tot dan zitten ze vol. Dit kwam van de CAE zelf.
Veel succes.
 
Ik heb ooit een brief van Ryanair gekregen dat ze mijn spullen naar CAE gestuurd hadden hier, en dat zij mij op zeer korte termijn zouden opbellen voor de selectie.

Nooit meer wat van gehoord. Ben er zelf niet achteraan gegaan omdat ik al bij Netjets was aangenomen.

Grtz Mike5
 
Terug
Bovenaan