wie doet er nu selectie voor stella?

BWings

New member
gegroet beste airworkers,
ik heb mijn eerste fase succesvol afgerond en ben nu bezig met de voorbereidingen op fase 2 het capaciteitenen het psychologische onderzoek.
wie van jullie doet er nu ook selectie? en wie van jullie heeft nog tips om me voor te bereiden op deze tests?
 
Je bent dus nu al op een punt gezakt. Doe even een search en je vindt meer dan genoeg info.

Je moet het niet te letterlijk nemen dat een goede vlieger een luie is.

Grtz Mike5
 
Gewoon doen wat iedere sollicitant doet. Goed je boekje leren en uitgerust naar de keuring gaan.
Jezelf beter voor doen dan dat je bent tijdens het psycho-onderzoek heeft geen zin, daar kijken ze door heen! En mocht dat toch lukken, kom je jezelf later tegen in je loopbaan.

Motivatie is heel belangrijk! Het is een grote investering en een commitment for life! Dus daar zullen ze uitgebreid naar vragen. Een stukje research over het beroep als vlieger kan geen kwaad...

Verder kun je via andere threads op dit forum wat tests bekijken en kijken hoe de selectie er uit ziet. Weet niet meer waar, maar dat is dus even zoeken! :D

Succes met je keuring en misschien zien we elkaar nog wel op Teuge!

Greetz Pol
 
fase 3

fase 3

hoi allemaal ik heb nu fase 1 en 2 achter de rug en word 31 januari verwacht voor fase 3 heeft iemand tips en tricks voor deze laatste fase ?
 
Waarom stella?

Heel simpel,, De kans is redelijk groot dat je na de opleiding in de schuldsanering komt, dus niet goed, geld terug garantie. Daar moet je dan wel paar jaar voor houtje bijten, maar dan heb je wel je opleiding gratis.. :haha:
 
Jeetje nu weet ik waarom je nog geen piloot bent, zeker veels te druk met het constant klagen over Stella, ervaringsdeskundige die je bent! :snore:

Beide succes in de komende periode, en hopelijk kom ik jullie snel tegen in Teuge/Twello!
 
Waarom stella?

Heel simpel,, De kans is redelijk groot dat je na de opleiding in de schuldsanering komt, dus niet goed, geld terug garantie. Daar moet je dan wel paar jaar voor houtje bijten, maar dan heb je wel je opleiding gratis.. :haha:


pffffff, zielig.
 
hallo allemaal. ik ben aangenomen voor de klas van 16 september. wie is er nog meer ingedeeld voor deze klas ?
 
hallo allemaal. ik ben aangenomen voor de klas van 16 september. wie is er nog meer ingedeeld voor deze klas ?


Gefeliciteerd! Ik was in november, toen ik zelf gekeurd werd, iemand tegen gekomen die in september begint, aardige jongen!

Verder denk ik dat je een redelijk grote groep mag verwachten, gezien de klassen die rond de zomer beginnen traditioneel wat voller zitten.



Veel plezier en tot september :biertje:
 
Gefeliciteerd allemaal! Even een vraagje die deze topic eigenlijk een beetje kaapt. Sorry hiervoor, maar ik was gisteren op Eelde (met de auto overigens) en dacht een aanwijsbordje te zien staan met daarop Stella Aviation. Klopt dit of was ik aan het hallucineren? Ze zitten toch op Teuge?
 
Gefeliciteerd allemaal! Even een vraagje die deze topic eigenlijk een beetje kaapt. Sorry hiervoor, maar ik was gisteren op Eelde (met de auto overigens) en dacht een aanwijsbordje te zien staan met daarop Stella Aviation. Klopt dit of was ik aan het hallucineren? Ze zitten toch op Teuge?

True, maar er is een klein lokaaltje/kantoortje op Eelde, dit is voornamelijk omdat er nog wel eens gevlogen wordt vanaf Eelde voor het IFR-traject.
 
Nou klein lokaaltje/kantoortje, Stella heeft er haar eigen hangaar, de helft van het gebouw onder de toren. (andere helft is van DFA) en de rest van het gebouw dat aan de hangaar vast zit.
Dit terwijl er volgens mij, door Stella in ieder geval, tegenwoordig vrijwel geen IFR meer wordt gevlogen vanaf Eelde, vanwege noise limits e.d.
 
Waarom stella?

Heel simpel,, De kans is redelijk groot dat je na de opleiding in de schuldsanering komt, dus niet goed, geld terug garantie. Daar moet je dan wel paar jaar voor houtje bijten, maar dan heb je wel je opleiding gratis.. :haha:

Godnonderju, heb ik mezelf toch nog vermaakt op m'n standby dag hahah, hulde voor deze man!:yeehaa:

En ooh ja, ze zitten tegenwoordig vanwege die geluidslimit ook in oost-Duitsland... alleen ff vergeten dat het daar in de winter nogal slecht weer is... lees:VV000, FG, +SN dat soort onzin.. Redelijke uitdaging in je CAT I prohibited to fly in icing condition seminole...
 
Laatst bewerkt:
Godnonderju, heb ik mezelf toch nog vermaakt op m'n standby dag hahah, hulde voor deze man!:yeehaa:

En ooh ja, ze zitten tegenwoordig vanwege die geluidslimit ook in oost-Duitsland... alleen ff vergeten dat het daar in de winter nogal slecht weer is... lees:VV000, FG, +SN dat soort onzin.. Redelijke uitdaging in je CAT I prohibited to fly in icing condition seminole...

Haha, net zo een succes als dit "turkijeverhaal". Daar is het weer dan wel goed, maar ze vergaten even dat de enige uitwijkmogelijkheid vanaf hun locatie Rhodos is. En Turkije en Griekenland liggen elkaar niet zo goed + nog een eind SE over water.

Zie je de eerste first solo student al uitwijken in een noodgeval? HAHA
 
Verzoeke nu ontopic te gaan.
Aspirant-leerlingen kunnen overigens ook hun eigen Airwork groep aanmaken, om met elkaar kennis te maken.
 
Terug
Bovenaan