westair luxemburg neemt aan

Dikkiedik hoe kom je aan de info en...heb je nog meer :)

thnx!
Ik werk er momenteel en weet dat er jongens vertrekken.Kleine kans dat ik ook weg ben over paar maanden als Trans me wil hebben.
Westair is een erg goede ''vliegschool'' om zware uren te maken.

grt
 
Ik heb me ook wel eens verdiept in deze maatschappij, en zoals de constructie is met de Luxemburgse belastingen en dag/nacht gelden valt het inkomen als je voor ze vliegt als beginnende best wel mee.
Het enige wat ik niet kan vinden is hoeveel de typerating voor dit niet zo gangbare toestel kost, dat zou ik graag willen weten.
Groeten van Gofer.
 
Luxemburgse belasting is een stuk lager dan wat we hier in NL afdragen. Alleen schijnt NL met LUX een verdrag te hebben dat als je een schipper bent op een Rijnaak of piloot en je werkt voor een Luxemburgs bedrijf (je staat op een Luxemburgse loonlijst), maar je woont gewoon in NL. Je gewoon inkomstenbelasting in NL moet betalen.
 
met per diems van 70,-/dag en je één of meer van je 3 'weken' in het buitenland dan kan je loon goed omhoog schieten. Je betaald idd belasting gewoon in ned(130,-/maand) en je soc.lasten in Lux a +/- 200,-
voor sollicitaties mailen naar Iron lady van de PZ :
[email protected]
 
Ik heb me ook wel eens verdiept in deze maatschappij, en zoals de constructie is met de Luxemburgse belastingen en dag/nacht gelden valt het inkomen als je voor ze vliegt als beginnende best wel mee.
Het enige wat ik niet kan vinden is hoeveel de typerating voor dit niet zo gangbare toestel kost, dat zou ik graag willen weten.
Groeten van Gofer.

:1855: ik denk 19000,-
 
Gofer,

als je 1500 uur hebt, kom je toch gewoon gezellig naar NetJets? Al meer dan 120 Nederlanders en counting. Gratis type-rating, bond slechts 2 jaar, weinig nachtvliegen (tenzij je op Mike5 z'n vloot komt) en de vrije keuze qua base...

Erik.
 
Terug
Bovenaan