Werken in China

MJ Boeve

New member
Hallo,

Zijn er hier eventueel mensen aanwezig die in China vliegen of hebben gevlogen?
Zou er graag mee in contact willen komen.

Vr.Gr.
 
Om de simpele reden dat niet iedereen hoeft te weten waar ik werk en wie ik ben.

Maar ik zou zeggen, schrijf jij even een goede post over werken in China.


Groet,

Co-Co.
 
Geen stress co-co.
Ik heb geen dringende behoefte om te weten wie je bent.
Je mist mijn punt een beetje.

Je antwoord had ook kunnen zijn: ja ik werk al x jaar in China en wat wil je weten of waar kan ik je mee helpen?
Zo gaat dat doorgaans op een forum.
Maar geen paniek, PM gerust door.....:snore:


Btw ik heb een kennis die al 10 jaar in China woont en vliegt.
Maar dat is allemaal 2e hands informatie en daar heeft verder niemand wat aan.
 
Bruce,

Ik ben het helemaal met je eens, al dat pseudonieme gedoe, en Personal Message sending.

Ik denk dat veel vliegers bang zijn, dat als ze een keer ballen tonen, en zeggen wat hun oprechte mening is, daar een baan door verliezen, of misschien niet krijgen.
Misschien best wel begrijpelijk als het daadwerkelijk zo is, maar het maakt een forum natuurlijk heel erg vaag en bovenal onpersoonlijk en weinig leerzaam !!
Mijn lieve echtgenote zegt altijd: Ger, wat jij vind moet je bij de politie afgeven !!
Meeste die dit lezen denken er waarschijnlijk net zo over........:grijns:

Vrg,

Ger Pols

[email protected]

Mbl :0610134604
 
Oh ja, this is all I know about flying in China, om maar even bij het topic te blijven !


APEX FLIGHT ACADEMY Taiwan is currently looking for Certified Flight Instructors, II and MEI. International candidates accepted. This position is based in Taipei, Neihu district and accommodation is provided. This is an excellent opportunity for those qualified candidates who look to build up solid flying experience in an international and very demanding aviation environment.

Minimum requirements:
Extensive experiences in part 61/141 operation is required
CPL license
CFI, CFII or MEI
Excellent people and problem solving skills
Excellent aviation English is required
Bilingual Mandarin/English is a definite plus

Benefits:
Commuting schedule
Accommodation provided
Junior position starting salary 4000USD net


If you are interested in this job APPLY HERE alternatively apply by sending you CV and Cover letter to [email protected]


Applicants should send a PDF CV copy, including a picture of the applicant,
 
Terug
Bovenaan