De koffieknop
New member
Een goeie dag allemaal,
Vandaag heb ik een goed bericht ontvangen: ik krijg de mogelijkheid om bij een private-jet company te gaan werken binnen Europa. Moet ik wel een beste zak centjes meenemen voor een TR. Eventueel komen ze nog met van euroos over de balk, maar das nog niet zekers. Alleen, ik kan me daar eigenlijk niet voldoende bij voorstellen wat het werk inhoud in vergelijking tot het werken voor een grote airliner. Ik kan me bv voorstellen dat je nog veel meer klant gerichter moet werken, je bv ook verantwoordelijk bent voor ontvangst van pax en je misschien wel af en toe de cabin in moet om voor de katering te zorgen en de melkfles van die kleine in de magnetron te stoppen!
Veder ben ik ook erg benieuwd wat men hier zegt over het in dienst treden bij een jet-company mbt het later overstappen naar een gr airliner. Is dat dan een slimme stap om te doen in deze lastige (wacht-) tijden? Is het de investering waard om nu de bank aan te spreken voor een TR-bedragje euroos? Staan maatsch open voor mensen met zeg maar 2000 uur Citation jet bv als je zegt: he, ik wil wel 73 komen vliegen bij jullie?
Ik hoop dat zo veel mogelijk mensen hun ideeen, ervaring in deze branche en andere ter zaken doende info met mij en de andere geinteresseerden willen delen.
Alvast heel erg bedankt.
De Koffieknop
Vandaag heb ik een goed bericht ontvangen: ik krijg de mogelijkheid om bij een private-jet company te gaan werken binnen Europa. Moet ik wel een beste zak centjes meenemen voor een TR. Eventueel komen ze nog met van euroos over de balk, maar das nog niet zekers. Alleen, ik kan me daar eigenlijk niet voldoende bij voorstellen wat het werk inhoud in vergelijking tot het werken voor een grote airliner. Ik kan me bv voorstellen dat je nog veel meer klant gerichter moet werken, je bv ook verantwoordelijk bent voor ontvangst van pax en je misschien wel af en toe de cabin in moet om voor de katering te zorgen en de melkfles van die kleine in de magnetron te stoppen!
Veder ben ik ook erg benieuwd wat men hier zegt over het in dienst treden bij een jet-company mbt het later overstappen naar een gr airliner. Is dat dan een slimme stap om te doen in deze lastige (wacht-) tijden? Is het de investering waard om nu de bank aan te spreken voor een TR-bedragje euroos? Staan maatsch open voor mensen met zeg maar 2000 uur Citation jet bv als je zegt: he, ik wil wel 73 komen vliegen bij jullie?
Ik hoop dat zo veel mogelijk mensen hun ideeen, ervaring in deze branche en andere ter zaken doende info met mij en de andere geinteresseerden willen delen.
Alvast heel erg bedankt.
De Koffieknop