Werken als beroepsvlieger mogelijk tijden opleiding?

Ilona

New member
Een aantal jaren geleden ben ik een paar keren uitgeweest met een jongen die opleiding tot verkeersvlieger deed en tijdens de opleiding al werkte als beroepsvlieger op kleine toestellen. Zo kon hij gedurende zijn opleiding al verdienen. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben of gebeurt zoiets niet veel?
 
Andere beroepen dan verkeersvlieger

Andere beroepen dan verkeersvlieger

Vraag me trouwens sowieso wel af hoe het zit met werkgelegenheid als beroepsvlieger. Lijkt me ook wel leuk om te vliegen tijdens zakelijke vluchten enzo
 
Voortaan niet meer met dorks uitgaan lieverd.

Ik vlieg voor een groot bedrijf (corporate) en het bevalt me indd prima.. Je mag echter (ook in europa) over het algemeen aadig wat uurtjes meenemen voordat je in aanmerking komt voor dergelijke baantjes.

FD
 
.........nadat hij zijn sleutelbos van de concorde nonchalant op de bar liet liggen zodat een ieder het kon zien.....



Maaruh, beroepsvlieger kan ook iemand zijn met een ppl die zijn pax het volle pond laat betalen om zo wat meer uurtjes te krijgen op de Cessna Cita euh 172.

Een captain op een Piper28 mag tenslotte ook vier strepen dragen. (Been through the discussion, don't get me started)
 
Terug
Bovenaan