Welke vooropleiding heb je

Welke vooropleiding heb je

  • MAVO/VMBO

    Stemmen: 6 5,8%
  • HAVO

    Stemmen: 26 25,0%
  • VWO

    Stemmen: 41 39,4%
  • HBO

    Stemmen: 20 19,2%
  • Universiteit

    Stemmen: 11 10,6%

  • Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .

Thermal

New member
Gezien de recente vragen die opduiken in het wannabe onderdeel van dit board over vooropleidingen, vroeg ik mij af welke vooropleiding jullie hadden toen jullie aan je vliegeropleiding begonnen.

Ik ben vooral nieuwsgierig naar het percentage wat een HBO of Universiteits diploma heeft (en nee een propadeuse is GEEN diploma ;) ).
 
Laatst bewerkt:
Opvallend, had wel verwacht dat de meerderheid geen studie na hun middelbare school zou hebben gedaan maar had niet verwacht dat dat meer dan drie kwart zou zijn.

Ik snap nu opeens waarom iedereen het altijd over het supermarkt scenario heeft (grapje grapje :grijns: )

-edit-

Ik heb het nog niet gezegd of de HBO-ers en de Universiteitstypes beginnen gelijk te stemmen en claimen nu ruim een derde van de stemmen.
 
Laatst bewerkt:
Daar is het nu te laat voor! Die hele poll is nu naar de klote! Denk maar dat je een ban moet krijgen :biertje:

Just kidding :grijns:
 
Daar is het nu te laat voor! Die hele poll is nu naar de klote! Denk maar dat je een ban moet krijgen :biertje:

Just kidding :grijns:

Het is mijn bedoeling wel piloot te worden en ik ben ook van plan mijn VWO af te maken, dus of ik nu stem of over anderhalf jaar:P
Maar volgende keer kijk ik beter uit mijn doppen:D
 
Ja eigenlijk kan ik dit niet accepteren en nu is inderdaad de hele poll onbruikbaar. Ik zal het deze ene keer door de vingers zien.:biertje:
 
Nou de poll gaat bijna dicht maar iedereen bedankt voor het stemmen. Met meer dan 100 stemmers kan je denk ik wel zeggen dat we een aardig representatief beeld hebben.

Toch nog verassend dat het aantal mensen die een studie hebben afgerond na hun middelbare school toch nog bijna 1/3e bedraagt.
 
Terug
Bovenaan