Welke Vliegschool

Nizzell

New member
Ik ben nu klaar met mijn Havo N&T, en ik wil graag Piloot worden.

Maar ik zie zoveel vliegscholen, hoe moet ik weten welke goed is, en waar de meeste doorgroei mogelijkheden zijn.

Ik zou graag bij de kls willen, maar als ik dit forum lees, komt het eigenlijk op neer dat door de crisis niemand meer wordt aangenomen? of heb ik het mis ? :dozey:

De kls geeft je ook een lening met een garantie, zijn er nog meer vliegscholen die dit doen.

Bijvoorbeeld : EAA moet je voor de lening een onderpand hebben, is dat bij alle andere vliegscholen ook zo ?
 
Ik denk dat het verstandig is eerst eens zelf goed te onderzoeken voordat je hier vragen gaat stellen. Deze vragen zijn tevens ook al vaker beantwoord op dit forum, even de zoekfunctie gebruiken en het rolt er zo uit!

:)
 
Oke het heeft dus nu gewoon geen nut om in nederland nu een vliegopleiding te gaan doen.
Dan kan ik eerst een hbo gaan doen.

Maar in buitenland kan natuurlijk ook nog.
Stel ik meld me aan bij 1 moet ik dan ook in dat land de testen doen ?

En bijvoorbeeld een vliegschool in spanje of frankrijk, de beide talen beheers ik niet.
Is het dan ook gelijk over ?
 
Zoals ik in mijn vorige reactie ook al zei: Bezoek de sites van desbetreffende scholen eens. Doorzoek het forum, regel open dagen. Alle vragen die je hier nu hebt gesteld zullen dan ruim voldoende beantwoord worden.
 
EN bij EAA is geen onderpand nodig. Ze beschikken ook over een 'garantiefonds'.

Je vraag is letterlijk al honderden keren gesteld!
 
EAA is helemaal geen vliegschool.

Dat is een agency die voor jou een plekje regelt op een vliegschool, en dat voor slechts een paar duizend euro...:grijns:
 
Ik moet toch even terugkomen op mijn eerdere post hier, daarom heb ik dit bericht veranderd na wat heen en weer gestuurde PM's!
 
Laatst bewerkt:
Niet om lullig te doen, maar waarom een vraag stellen die al vele malen eerder is gesteld?

Goed opletten op o.a. de kosten van andere producten die je mag afnemen bij een bank en veel succes!
 
Terug
Bovenaan