Weet iemand een Cirrus op EHLE te huur?

windshear

New member
Om toch op een prettige manier de brevetten geldig te houden zoek ik eigenlijk een Cirrus om jaarlijks aan de Ministeriele verplichtingen te gaan voldoen.

Is er iemand die weet of er op Lelystad een cirrus te huur staat?

Windshear.
 
Alle Cirri op EHLE zijn N- geregistreerd, heeft onze minister dus gelukkig geen f*&k mee te maken. Iedereen die ik ken wil dat ook zo houden :grijns:

Alleen al het EASA papiertje voor het PH-reg kost 5000 euri, en als beloning krijg je dan de ambtenarij hier aan je broek, die vervolgens jaar in-jaar uit meer rekent dan de FAA, die toch echt wel iets meer in z'n mars heeft dan de RLD, sorry, IVW-DL.

(Ik geloof dat alleen al het veranderen van briefpapier, logo'tjes etc. meer dan 1 mil. aan belastingcentjes heeft gekost)

OK, ik draaf door, waarom willen mensen dan ook GPS approaches in Nederland kunnen vliegen. Niet betrouwbaar vanwege de invloed van het pentagon wordt wel gezegd, terwijl we wel Tomahawk cruise missiles willen aanschaffen met 'GPS appoaches'.

Er is wel een Cirrus te huur op EHLE, pm me maar.

S.
 
Binnekort is er een gloednieuwe Cirrus SR22 op Lelystad te huur.
PH geregistreerd! Het zal een SR22 GTS zijn, voorzien van alle opties die je maar kunt bedenken.

Voor meer info kun je contact opnemen met:

DEVOORT B.V.
0320-222326 ;)
 
Edit:

Heb al gebeld.

Blijft super, ook voor anderen een aanrader om op een bijzonder prettige manier de verplichte uurtjes te maken.

Groeten

Windshear.
 
is nu nog niet bekend.

Wel weten ze dat er O2 in zit en de-icing. Zeg maar gerust de whole full monty dus.

Windshear
 
Terug
Bovenaan