stratofreighter
Member
A SAS DC-9 taking off and showing a short field landing at an airshow at Værnes airport in 1996. It even backs up on the runway using reverse thrust.
Braathens SAFE Boeing 737 fast lowpass Værnes airshow 1996
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A SAS DC-9 taking off and showing a short field landing at an airshow at Værnes airport in 1996. It even backs up on the runway using reverse thrust.
Braathens SAFE Boeing 737 fast lowpass Værnes airshow 1996
Iedere staat heeft er wel een aantal.Dit is niet eens het enige dergelijke airpark toch?
Het reddingsplan voor vliegveld Drachten omvat o.a. het bouwen van hangar-woningen. Ze zijn er nog niet, maar er staan een hoop seinen op groen.Bestaan er huizen (voor permanente bewoning) met een taxibaan in de achtertuin? Los van farm strips en dergelijke.
Er zijn er wel enkele waar de openbare weg de runway kruist. Ik denk dat Gibraltar daar de bekendste is, maar de Shetlands heeft er ook eentje, maar daar rij je bijna aan de rand, niet in het midden.Only in America... Dit is niet eens het enige dergelijke airpark toch?
Ken geen voorbeelden in Europa waar de openbare weg meteen ook taxibaan is. Bestaan er huizen (voor permanente bewoning) met een taxibaan in de achtertuin? Los van farm strips en dergelijke.
Er zijn er wel enkele waar de openbare weg de runway kruist. Ik denk dat Gibraltar daar de bekendste is, maar de Shetlands heeft er ook eentje, maar daar rij je bijna aan de rand, niet in het midden.
Het reddingsplan voor vliegveld Drachten omvat o.a. het bouwen van hangar-woningen. Ze zijn er nog niet, maar er staan een hoop seinen op groen.
Ziet er tof uit. Ik word sowieso dromerig als ik filmpjes zie van die Amerikaanse dorpen met hangar houses en straten waar vliegtuigen en auto's overheen rijden. Toch ben ik wat sceptisch over hoe dit in NL uit gaat pakken, maar ik ga het volgen. Zal nog wel even duren, maar het zou ook mega tof zijn!
Als je een eigen vliegtuig bezit wel ja. Ik wacht nog even tot mijn volgende leven. Met alle ideeën die ik in dit leven opdoe kan ik de volgende keer op tijd de juiste keuzes maken.