Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die van de KLMFA sorry!Eh, wélke voorselectie?
Ik ben hier ook benieuwd naar. Is er iemand die dit kan bevestigen?Klopt het dat dit de onderdelen zijn die op de KLMFA voorselectie komen? Dus geen logaritme en rekenvragen?
- Planning opdracht
- Technisch inzicht
- Multi stimuli reactie test
- Hand oog voet coordinatie
Ga jij ook beginnen aan de selectie?Ik ben hier ook benieuwd naar. Is er iemand die dit kan bevestigen?
Ik heb zelf hier ook een topic over gestart, misschien is het handig om die door te lezen. Daar staat alles bijna wel in beschreven. maar ik moet ook nog beginnen. Als je de website van het AMC doorleest zie je dat dit inderdaad de onderwerpen zijn, dus het lijkt me dat het klopt.Ik ben hier ook benieuwd naar. Is er iemand die dit kan bevestigen?
Thanks!Ik heb zelf hier ook een topic over gestart, misschien is het handig om die door te lezen. Daar staat alles bijna wel in beschreven. maar ik moet ook nog beginnen. Als je de website van het AMC doorleest zie je dat dit inderdaad de onderwerpen zijn, dus het lijkt me dat het klopt.
Groetjes!
Ja zeker. Ik begin waarschijnlijk ergens aan het einde van februari/ begin van maart. Wanneer ga jij de selectie doen?Ga jij ook beginnen aan de selectie?
Bedankt, ik ga eens even kijken.Ik heb zelf hier ook een topic over gestart, misschien is het handig om die door te lezen. Daar staat alles bijna wel in beschreven. maar ik moet ook nog beginnen. Als je de website van het AMC doorleest zie je dat dit inderdaad de onderwerpen zijn, dus het lijkt me dat het klopt.
Groetjes!
Hoe beviel de voorselectie voor jou?Ik heb zelf vorige maand de voorselectie van KLMFA gedaan, je krijgt geen rekenvaardigheid etc.
Je krijgt alleen de genoemde onderwerpen, een hele lange persoonlijkheids vragenlijst, een planningsopdracht (engels), oog-hand-voetcoördinatie reactievermogen en technisch-inzicht.
Hellotest heeft veel oefeningen en is niet zo duurik heb zojuist ook de voorselectie gehaald, heeft er iemand nog een goede website om fase 1 voor te bereiden?
Voor de testen zoals: rekenreeksen, figuurreeksen, syllogisme etc.
wel lastig, ze pakken moeilijke dingen zoals de beruchte pizzapunt en ook de planningsopdracht vond ik lastig maar voorbereiding is het halve werk!Hoe beviel de voorselectie voor jou?
Nog maals, Pilotentest.nl zeker voor rekenen! Verder iemand tips voor fase 3 voorbereiding?@Jasper_ hoe zijn de reken opgaven? komt dat overeen met de vragen van Fase 1? Ik wil die goed kunnen voorbereiden.
Ahh oke, heb je toevallig enig idee wat de gemiddelde score is op de pizzapunt? Ik ben die nu aan het oefenen alleen ik heb geen idee welke score van je verwacht word op het assessment.wel lastig, ze pakken moeilijke dingen zoals de beruchte pizzapunt en ook de planningsopdracht vond ik lastig maar voorbereiding is het halve werk!
Voorselectie gehaald of niet?Ik heb zelf vorige maand de voorselectie van KLMFA gedaan, je krijgt geen rekenvaardigheid etc.
Je krijgt alleen de genoemde onderwerpen, een hele lange persoonlijkheids vragenlijst, een planningsopdracht (engels), oog-hand-voetcoördinatie reactievermogen en technisch-inzicht.
Yes dankjewel wederom. Rekenen ziet er goed uit inderdaad. Is te vergelijken met de echte test in Fase 1?Nog maals, Pilotentest.nl zeker voor rekenen! Verder iemand tips voor fase 3 voorbereiding?
Ik zou niet weten wat de gemiddelde score is en welke score 'genoeg' is. Ze kijken vooral ook naar hoe je je pizzapunt beweegt; of je alles te gelijk doet of als je het ene corrigeert de focus op het andere verliest.Ahh oke, heb je toevallig enig idee wat de gemiddelde score is op de pizzapunt? Ik ben die nu aan het oefenen alleen ik heb geen idee welke score van je verwacht word op het assessment.