Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En ja, iedereen kan lid worden.
Ik weet niet hoe het exact met omzetten gaat en hoe makkelijk (en goedkoop) je N kisten kan huren hier (je ziet ze wel heel en af en toe), maar houdt rekening met alle extra kosten die je voor een brevet in de US nodig hebt zoals autohuur, accommodatie, tickets, eventueel langere tijdsduur, extra papierwerk, extra boeken en vooral ook voor alle extra training die je hier nodig zal hebben voor de toch wel andere procedures en gewoontes hier. Plus het feit dat een bepaalde N kist hier duurder kan zijn dan bij de eerder genoemde club hierboven.FlightCadet, als ik besluit om mij PPL in Amerika te halen zal ik waarschijnlijk voor JAA gaan.
Als je kijkt naar hoeveel uur je maakt is het duurder dan motorvliegen.
Dat zeg ik, het is anders op andere velden. Voor 900 euro kan ik 6 uur C172 vliegen elk jaar, dat is een stuk meer dan dat ik nu gemiddeld doe. Door het vliegen ben ik niet erg vaak vrij in het weekend, als ik reken met één weekend per maand (wat realistisch is) voor één zomer van 6 maanden dan zou ik, als ik het hele weekend op het veld zou zijn (dus totaal van 12 dagen) elke dag minimaal 2 uur moeten vliegen om dat eruit te halen t.o.v. motorvliegen. Ik denk dat dat moeilijk wordt (ik was blij als ik een keer 3 starts had in plaats van 2 en aan een totaal van een klein kwartiertje kwam op een dag), naast het feit dat ik niet mijn complete weekenden daaraan zou willen besteden.Das niet helemaal waar, Aangezien je bij mijn club(acvz) voor ongv. 900 (all-in; verzekering, lidmaatschapschap etc) onbeperkt kunt vliegen. Heb jaren gehad dat ik daarvoor zo'n 100 vluchten maakte(zo'n 20 uur totaal). En sommigen doen het dubbele.
Belasting teruggave neem ik aan niet in verband met PPL, toch?Druk rekenend voor de belasting teruggave ben ik door PPL Theorie+PPL praktijk+RT+LPE+Alle examens 14000 EU lichter geworden dit jaar, en dat vliegt een stuk gemakkelijker ,zeker in een klimvlucht. Groeten C
Sjek, die 14.000 is zonder die aftrek neem ik aan?Mijn PPL is onderdeel van een groter modulair plan,en kan dit ook aannemenlijk maken. Dus ja ook gewoon de kosten van het PPL opgeven bij de belasting dienst.
Groeten C
M'n gemiddelde vluchtduur was 4 minuten, m'n langste vlucht ooit duurde 20 minuten, dat schoot echt niet op. Als je kijkt naar hoeveel uur je maakt is het duurder dan motorvliegen.