janice_rat
Rookie
Weet iemand wanneer Transavia weer haar MPL programma opent? En wanneer starten hun klassen, want ik lees hier momenteel nog mensen die in de selectie zitten, die al een paar maanden terug was gesloten meen ik te herinneren...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees net op linkedin dat er een nieuwe klas is begonnen deze maand. Dan kom je wss volgend jaar weer aan de beurt denk ik...Ik heb mij afgelopen maart aangemeld voor de MPL. Ik wacht nog steeds op de uitnodiging voor de eerste ronde. Ik heb inmiddels gehoord dat ik de uitnodiging waarschijnlijk begin volgend jaar kan verwachten.
Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn: of ze openen de MPL opnieuw en dan ben ik aan de beurt, of het gaat nog een tijdje duren (ik heb gehoord dat het mogelijk augustus 2026 wordt).
Mocht Transavia MPL open gaan, en je wil je goed voorbereiden voor de selectie, dan kan je contact opnemen met Pilotprep.nl.
Ook op Instagram deel ik al selectie tips, maar het interview en groepsopdracht 1 op 1 bespreken en op voorhand oefenen is heel waardevol!
Je mag me ook altijd op whatsapp een berichtje sturen.
Succes met de voorbereidingen!!
Dat hoop ik ook.hopelijk heeft de topic starter iets aan deze informatie.
Voor de geïnteresseerden; Ik ontving vandaag een email van Transavia waarbij ze kennis geven dat het MPL programma terug openstaat. Voor de klassen die starten in het najaar van 2026 en begin 2027 zijn nog enkele plekken beschikbaar. De deadline voor het insturen van je sollicitatie is 18 januari 2026.Op de career experience in Rotterdam heb ik bij de Transavia stand vernomen dat de MPL in januari terug zou openen
Hey waar zie je de aanmeld link hiervoor, zie zowel op de pagina van hun piloten opleding als op hun career page niks staan over dat de aanmeldingen weer open zijn.Voor de geïnteresseerden; Ik ontving vandaag een email van Transavia waarbij ze kennis geven dat het MPL programma terug openstaat. Voor de klassen die starten in het najaar van 2026 en begin 2027 zijn nog enkele plekken beschikbaar. De deadline voor het insturen van je sollicitatie is 18 januari 2026.
Het sollicitatieproces start met een screening. Wanneer je deze succesvol afrondt, volg je een aantal testen waarvoor een eigen bijdrage van €400 geldt. Als ook deze fase positief wordt doorlopen, nodigen we je uit voor een gesprek. De gesprekken vinden plaats vanaf februari 2026. Daarna volgt de laatste fase van het proces: de grading, die gepland staat voor het voorjaar van 2026.
Link naar de vacature - Transavia - Opleiding tot piloot 2026 (werkenbijtransavia.com)
Voor degene die zich dit ook afvragen, ik heb nagevraagd bij transavia en dit was voor kandidaten die al langer op de interesse-/wachtlijst stonden.Hey waar zie je de aanmeld link hiervoor, zie zowel op de pagina van hun piloten opleding als op hun career page niks staan over dat de aanmeldingen weer open zijn.
kan je niks aan doen. denk dat de link wel werkt maar heeft voor mij geen zin om te gebruiken gezien ik niet op die lijst staExcuses, daar was ik niet van op de hoogte. Werkt de link die ik in bijlage heb meegestuurd niet?
Weetje dat zeker? Proberen kan nooit kwaad..kan je niks aan doen. denk dat de link wel werkt maar heeft voor mij geen zin om te gebruiken gezien ik niet op die lijst sta
zouden jullie dan wel die link gebruiken ook al sta je niet op die lijstWeetje dat zeker? Proberen kan nooit kwaad..
Ja dat is natuurlijk waar haha, ben wel bang voor de backfire haha gezien ik niet op die lijst staProberen kan nooit kwaad, anders zijn er 100 anderen die het in jouw plaats wellicht wel doen en denk je achteraf "had ik maar".