wachttijd ctc wingprogram

skydiver

New member
weten jullie toevallig hoe lang de wachttijd op dit moment is bij ctc? wil me graag aanmelden, maar heb het gevoel dat dat heeeeel lang is.
 
Welke wachttijd bedoel je, response op je aanmelding of als door de selectie heen bent, wanneer je dan kunt beginnen?
Momenteel duurt het tussen de 2 tot 4 weken voordat je antwoord krijgt op je aanmelding, of je wordt uitgenodigd voor de selectie. Zou maar vast beginnen is best een hele kluif, en vergeet niet je verklaring van goed gedrag aan te vragen (duurt ook weer 2 weken) . gewoon invullen en opsturen. Anders kun je altijd nog een e-mail met je vraag sturen naar Jo Ward. Dan hoor je het van CTC zelf, beste bron van informatie. Succes
 
Ik heb mijn diensten mbt CTC al erg vaak via PM aan mensen aangeboden. Nooit meer wat van gehoord.

Ik doe het niet meer. Probeer Koninglucht eens.


Succes,
Rob.
 
Robbie,

Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je dat niet meer doet. Het klopt, koning lucht heeft me al heel veel geholpen met CTC. Daar ben ik hem heel erg dankbaar voor. Mocht je nog een PM willen sturen, ik ben er in ieder geval heel dank baar voor. Heb als het goed is nu mijn laatste dingen ingevuld voor de 1e ronde. Hoop dat ik daar doorheen kom. En dan maar afwachten.....
 
Het is een unieke kans. Koning en ik vliegen bij het zelfde bedrijf. Een super bedrijf. Dat was zonder CTC waarschijnlijk nooit gelukt.

Rob
 
Terug
Bovenaan